В Одесі, в одному з магазинів місцевої відомої мережі "Честор" відвідувачі заявили, що працівники не стежать за термінами реалізації своєї продукції та її якістю, що за фактом призводить до виявлення не найприємніших, а іноді навіть небезпечних "сюрпризів" для покупців.

Одеський магазин "Честор" продає різні кондитерські вироби та їжу власного виробництва, саме таку продукцію, на вигляд апетитну слойку з капустою, придбала місцева мешканка міста.

У випічці була виявлена чорна цвіль, і як було заявлено, це вже не перший випадок, коли працівники "впарюють" зіпсований продукт. Одеситка зазначила, що гроші знову повернули, як за і перший раз, коли вони виявили гнилу булочку, але ніякої реакції з боку адміністратора не було.

"Здається цвіль у випічці - це їх фішка", - написали в Telegram-каналі "Чорний список"

Користувачі соцмережі щиро здивувалися, що хтось бере продукцію даного магазину, і висловили крайнє обурення.

Популярні новини зараз

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

скріншот з коментарів

скріншот з коментарів

Раніше ми писали про те, що українцю продали печиво з личинками: "Це замість цукрової пудри"

Нагадаємо, що українець купив пшоно з мумією миші: "Вищий сорт". Очевидці відкрили упаковку крупи і дістали звідти "муміфіковану" мишу.

Як повідомляв Знай.uа, дитина мало не з'їв скло в ріжку популярного морозива: "Виробник (не)щастя"

Також портал Знай.uа писав, що українець ледь не з'їв бургер з сирим м'ясом: "Спасибі, р*ганув"