В останні кілька місяців клієнти одного з найбільших українських державних банків стали частіше скаржитися на його послуги. Справа в тому, що українці підозрюють фінустанову у співпраці з шахраями, яким банк може передавати особисті дані клієнтів. Також люди скаржаться, що у відділеннях банку персонал поводиться неналежно з клієнтами похилого віку.
Однак цього разу клієнт банку розповів про постійні і буквально "дріб'язкові" перевірки, які здійснює банк у телефонному режимі. Також клієнт заявив, що в банку таку перевірку називають - "вибірковою".
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "ПриватБанку" Олександра Журавльова на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"Декілька днів тому було припинено переказ на іншу картку через Приват24, пішов дзвінок від співробітника, в процесі якого після ідентифікації ще послідувало кілька питань, такого роду, мета яких переконатися, що я знаю що я роблю. Потрібно сказати, що я був здивований такою увагою до мого переказу в 4000 грн і вже було засумнівався, чи точно я хочу переводити гроші. Але загалом добре, подумав я, пильнують.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Погано тільки, що приблизно рік тому мою маму, на рахунку якої ніколи не було суми понад 5000 грн "кидали" змогли розвести на 17000 грн переказу кредитних коштів і ще на стільки ж взяти товарів в кредит. І ніхто не пильнував, ці операції не здалися банку підозрілими. Про це я раніше вже писав. Зараз про інше.
Сьогодні моїй дружині, яка оплачувала через Інтернет послуги розміщення платних оголошень, був припинений платіж на суму менше 50 грн з метою перевірки. Хлопцям явно робити нічого. Подзвонили, купа питань, при чому є явно для перевірки адекватності чи що: спочатку запитували дату народження, а через кілька питань скільки вам років.
Все відповіли, платіж пропустили. Але потім дружина зробила ще один платіж приблизно на таку ж маленьку суму, але іншому інтернет-виданню. І його знову затримали і знову по колу ті ж питання. Зрозуміло, що на питання з чим пов'язані дзвінки, відповідь: вибіркова перевірка. Хлопці, у вас система явно збоїть... перевіряти поспіль кілька платежів на такі суми... При чому перевірка це не просто підтвердження в Приват24, а дзвінок з купою питань, що забирає купу часу.", - розповідає Олександр.
Раніше повідомляли, рахунок українця в "ПриватБанку" потрапив у блок через перевірку документів: "Гроші зняти не можу".
Як повідомляв Знай.uа, банкомат "Привату" обдурив жінку на 4000 грн - у залізяки закінчилися кошти, але з карти спритно списали гроші: "Не очікувала".
Знай.uа писав, з картки Приватбанку списали 60 тисяч і вимагають погасити кредит ,якого не існує: "Каже, мені здалося".