За останні кілька місяців сильно почастішали скарги українців на роботу терміналів одного з найбільших українських банків. Справа в тому, що "залізні роботи" часто дають збій. Через це українці втрачають час і гроші, годинами, а то й цілими днями чекаючи на відгук від терміналу.
Цього разу схожа історія сталася в місті Бахмут (колишній Артемівськ) Донецької області. Тут українка відкривала депозит у валюті, почала вносити суму, а термінал не зарахував готівку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Приватбанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.
"28.09.2021 р. в терміналі Відділення ПриватБанку, що знаходиться за адресою Донецька область м. Бахмут Горбатого 49. Відкривала доларовий депозит. Гроші вносилися через термінал. Термінал не прийняв всю суму.
Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
Пенсіонерам оновлять систему виплат: що буде з надбавками
Ухилянтам не сховати вдома – як планують вручити повістку
Важливі зміни у переказах на картки: що впроваджують
Подалася заявка на гарячу лінію. Банк пише, що запит відхилено. Але гроші вносилися реально. Є три свідки (працівники банку), які допомагали вносити гроші. Коли телефоную на гарячу лінію, там кажуть, що відкрито купу заявок. Але я подавала на той момент всього дві.", - повідомляє українка.
Для справедливості важливо зазначити, що співробітники банку надали офіційну відповідь, але позбавлену ясності для тих, хто його прочитає: "Добрий вечір! Йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити контакти і докладніше розібратися в ситуації".
Раніше повідомляли, шахраї в Приваті, Ощаді та Mono: як українцю вберегти свої гроші на карті банку.
Як повідомляв Знай.uа, клієнт "ПриватБанку" розповів, як шахраї взяли на літню матір кредит у 17 тисяч гривень: "Робити нічого...".
Знай.uа писав, рахунок українця в "ПриватБанку" потрапив в блок через перевірку документів: "Гроші зняти не можу".