Все частіше українці почали скаржитися на фінансове підприємство Ощадбанк. Клієнт розповів, які проблеми у них з обслуговуванням, а також переказом і оплатою рахунку.

Нова скарга з'явилася на порталі Мінфін, де регулярно українці сповіщають про чергові проблеми на різних підприємствах і сервісах. Кожен бажаючий при виникненні проблеми може зробити те ж саме.

"Ощадбанк", фото: znaj.ua

Цього разу проблема торкнулася Ощадбанку.

Спочатку клієнт розповів про проблеми з перекладами та оплатою за рахунком. Справа в тому, що термінали банку не люблять нашу валюту. Наприклад, вам необхідно сплатити 520 гривень, але, сам термінал приймає купюри тільки від 200 гривень, і про це ніде не сказано.

Популярні новини зараз

Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок

Були гроші і не стало: банкомати ПриватБанку дивують "фокусами" при знятті готівки

Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками

Змішайте банани зі сметаною і вийде торт, краще за Наполеон: рецепт без випічки

Показати ще

Скарга на Ощадбанк, фото: скріншот

"Якщо вам потрібно перевести кошти з однієї картки на іншу, наприклад в Ощад24 будьте готові що це не так просто, у вас можуть бути обмеження на перекази, і прибрати їх може тільки співробітник банку, це певний рівень лімітів, які в іншому банку, користувач сам може налаштувати. Зручність і продуманість 0/10 " - сказано в повідомленні.

Ощадбанк, фото: Знай.uа

Далі клієнт розповів про якість обслуговування. Справа в тому, що на думку автора скарги, у банку немає чіткої системи роботи співробітників, і на одне і те ж питання Всі дають різну відповідь. Більш того, як розповідає КЛІЄНТ, ЗВЕРНУВШИСЬ у відділенні до співробітника, ви можете бути послано.

"Все просто, консультант банку заробляє на момент написання мого відгуку 6000грн, зі слів співробітника який мене обслуговував -" ти б за ці гроші взагалі хотів працювати? Тоді що ти хочеш від такого банку?"У всіх співробітників огидне звернення до клієнтів, хоча вони самі вибрали гідну оплату праці в кращому банку країни" - продовжує незадоволений клієнт.

І заключний пункт стосувався сервісу. Автору скарги не подобається додаток, адже там мало інформації, і кожна операція вимагає суворого підтвердження. А номер карти, до слова, можна подивитися безпосередньо на пластику, так як в додатку його також немає.

Ощадбанк, фото: Знай.uа

Відповідь від банку прийшов практично відразу. Співробітники відповіли по кожному пункту.

Скарга на Ощадбанк, фото: скріншот

Раніше повідомляли, Українка поскаржилася на Ощадбанк через картку киянина: "на ній фото чужого мужика".

Як повідомляв Знай.ua, накопичувальна пенсія: у Мінсоцполітики пояснили, як контролювати свої гроші і перерахувати внески.

Знай.uа писав, в Україні з 22 вересня можуть посилити карантин і перерахувати пенсійний вік: офіційна заява Дениса Шмигаля.