Telegram-канали "Чорний Список", "Народний Ревізор" і їм подібні в основному викладають різні фотографії і Відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
Але зараз поговоримо на тему сервісу від "Укрзалізниці". Користувачі в поїзді "Ніжин-Київ" помітили, що під час руху були відкриті двері. Ця новина була опублікована після того, як інші пасажири, в іншому поїзді - Інтерсіті "Запоріжжя-Київ" - в четвертому вагоні помітили тарганів, які лежуть людям в одяг, вільно пересуваються по сидіннях і вагону.
"Хочете сказати, що тарганам не можна до Києва?", "Це ж поїзд підвищеного комфорту! Таргани, це додатковий сервіс. Не хвилюйтеся, доплачувати не треба, це входить у вартість квитка", "Щоб душно не було", "Прокотився з вітерцем", "Виходь де хочеш, правда - один раз", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, Укрзалізниця повинна співпрацювати з бізнесом, якщо хоче розвиватися - транспортний експерт
Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини
Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду
Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку
Як повідомляв "Знай.ua", Укрзалізниця змінить графік поїздів і додасть нові вагони: список напрямків
Знай.ua писав, "Польська Залізниця Лова-Лова": український потяг втратив 2 вагони на шляху з Варшави до Києва