Клієнтка ПриватБанку не змогла здійснити оплату за комунальні послуги через мобільний банкінг - її картку миттєво заблокували. Про це вона розповіла у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
ПриватБанк розцінив платіж за комуналку як ризикований та заблокував картку клієнтки.
"Через додаток оплачувала комунальні платежі, зокрема за користування водою, і банк вирішив заблокувати, через безпеку. Яка безпека??? Ви хвилюєтесь що я за воду плачу?", - скаржиться українка.
Клієнтка звернулася до служби підтримки, але за її словами, ніхто не зміг їй чітко пояснити причину блокування. Водночас їй порадили звернутися до відділення та оновити свої дані.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
У ПриватБанку підтвердили, що фактично будь-яку операцію можуть розцінити як ризиковану, зокрема, платіж за комунальні послуги. У такому разі служба безпеки банку проводить перевірку транзакції.
"Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні", - йдеться у відповіді на скаргу.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк оновив тарифи на грошові перекази: скільки заплатимо.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.