Клієнтка ПриватБанку не змогла здійснити оплату за комунальні послуги через мобільний банкінг - її картку миттєво заблокували. Про це вона розповіла у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
ПриватБанк розцінив платіж за комуналку як ризикований та заблокував картку клієнтки.
"Через додаток оплачувала комунальні платежі, зокрема за користування водою, і банк вирішив заблокувати, через безпеку. Яка безпека??? Ви хвилюєтесь що я за воду плачу?", - скаржиться українка.
Клієнтка звернулася до служби підтримки, але за її словами, ніхто не зміг їй чітко пояснити причину блокування. Водночас їй порадили звернутися до відділення та оновити свої дані.
73 грн перетворилися на 417: ДРАЦС змушує українців переплачувати за дрібну послугу
До двох діб без світла: експерт попередив, яким регіонам готуватися до тотальних блекаутів
На ТЕС більше не сподівайтесь: експерт розповів про масштаби руйнувань
Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
У ПриватБанку підтвердили, що фактично будь-яку операцію можуть розцінити як ризиковану, зокрема, платіж за комунальні послуги. У такому разі служба безпеки банку проводить перевірку транзакції.
"Будь-яка операція, який проводиться з карткою ПриватБанку, може проходити додаткову перевірку в службі безпеки. Служба безпеки приймає рішення, надавати дозвіл на проведення або ні", - йдеться у відповіді на скаргу.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк оновив тарифи на грошові перекази: скільки заплатимо.
Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.