Картки клієнтів "Привату" ні з того ні з сього "йдуть у мінус", а в банку не можуть назвати чітких причин. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".

Українка поскаржилася до ПриватБанку, що невдовзі після покупки в магазині її рахунок "пішов у мінус". При цьому вона і припустити не може, через що так могло статися.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Сьогодні, після оплати в магазині, ліміт на карті Привату був позитивним, але за годину перейшов у мінус. Як це взагалі можливо?", - пише клієнтка.

Звернувшись до служби підтримки банку, жінці дали пояснення, яке ще її сильніше заплутало. Вона зазначила, що являється клієнткою "Привату" довгий час, але з такими сюрпризами стикається вперше.

Популярні новини зараз

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Мені пояснюють, що там щось колись, якийсь рахунок було заблоковано, а ось сьогодні розблокувався. А пояснити, який рахунок не можуть чи не хочуть. Користуюсь карткою вже понад 20 років і знаю, що ніколи не могла вийти на ній у мінус, а тут така картина маслом", - обурилася українка.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли особисто зв'язатися з клієнткою, щоб допомогти у вирішенні проблеми.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк оновив тарифи на грошові перекази: скільки заплатимо.

Також наш портал інформував, ставки за депозитами впали, але не панікуйте: як зберегти та примножити свої заощадження в умовах інфляції.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.