Українці все частіше почали скаржитися на фінансову установу ПриватБанк. Клієнт розповів, як йому довелося довго чекати, поки його обслужать.
З'явилася вона на порталі Мінфіну, де регулярно кожен може написати скаргу на ту чи іншу сферу послуг. Цього разу чоловік заговорив про сервіс ПриватБанку.
Все сталося в місті Кривий Ріг, у відділенні, яке розташоване на вулиці Мусоргського, 7.
"У мене одне питання. Ви очманіли чи що? Один оператор, по 30 хв обслуговування 1 клієнта, присісти не де, стоїш до вечора на спеці на вулиці і в підсумку "Ми закриваємо приходьте завтра" за те обід з 12:30 до пів другого. Позакривали купу відділень, що вибору просто немає у людей і таке ставлення. А не встигнеш, так починаєте дзвонити або чого гірше штрафувати" - йдеться в повідомленні під постом.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Клієнт порекомендував ПриватБанку набрати повний штат співробітників, і задіяти всі кадри, щоб українців обслуговували оперативно і вчасно. Також, як варіант, він запропонував обслуговувати клієнтів по запису, так як всі витрачають в черзі весь день.
Під повідомленням прийшла відповідь від самої фінансової установи, де клієнту порекомендували проводити всі операції онлайн, адже, це значно економить час. Завдяки сервісу Приват24, все це можна зробити навіть не виходячи з дому.
"Якщо ви вирішили відвідати наших фахівців, то на сайті https://privatbank.ua/map ви можете побачити завантаженість відділення, що значно допоможе розрахувати і заощадити Ваш час" - підсумували в банку.
Раніше повідомляли, у Зеленського зобов'язали колекторів до ввічливості: ніяких погроз, шантажу і чіткі правила.
Як повідомляв Знай.uа, Monobank несподівано заблокував рахунок клієнта: "залишили на їжу".
Знай.uа писав, Українка змінила місце проживання, але ніяк не може довести це ПриватБанку: "не наша помилка".