Українка поскаржилася на роботу Ощадбанку і заявила, що через банк залишилась без трьох тисяч гривень.
Про це українка написала на сайті Мінфіну.
Так, стало відомо, що дівчині необхідно було провести фінансову операцію у валюті в центральному офісі Ощадбанку в Чернігові. Але за словами дівчини при фінансових операціях її обдурили на три тисячі гривень.

Скрін, видео YouTube Ощадбанк

"Над нами довго танцював якийсь начальник, розважав нас, поки касир балувалася і 20 разів переганяла гроші 💵 з робочої карти на карту! Разом, начальник впарив кредитну лінію. А ми прийшовши, додому, розібралися, що нас нагріли на 3 000 грн. Шкода, колись це був непоганий банк, А тепер там шахраї", - сказано в повідомленні українки.

Скарга на Ощадбанк

Дівчина зазначила, що не має наміру залишати це безкарним, тому збирається звернутися в правоохоронні органи.

"Працівники банку несуть кримінальну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність, а процес їх роботи знаходиться під постійним контролем, тому випадки шахрайства з їх боку виключено", — так в Одащбанку відзначили на історію дівчини.

Відповідь Банку

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Раніше повідомляли, Українка поскаржилася на зарплату, "заморожену" в Ощадбанку: "хто дав право?".

Як повідомляв Знай.ua , українців попередили про шахраїв, які пишуть з акаунтів близьких людей у соцмережах: "не переводьте гроші!".

Знай.ua писав, Українка хотіла зняти 9 тисяч з банкомату "Привату" , а залишилася ні з чим: "треба оплатити лікування".