Один з найбільших державних банків України, де більшість громадян отримують зарплату, соціальні виплати та пенсії - "Ощадбанк", продовжує засмучувати своїх клієнтів. Цього разу Українка розповіла неприємну історію про те, як банкомат просто "зжер" картку.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Мені потрібно було дуже терміново зняти гроші з картки. Я дуже спізнювалася і у мене не було готівки навіть на проїзд. Спочатку банкомат зжер мою карту. Діватися нікуди, намагалася зняти через додаток без карти. Ця послуга платна. Мені довелося бігати по району до трьох різних банкомату, тому що у них кнопка "Зняти без карти" просто не працювала. Я 3 рази оплатила послугу і у мене нічого не вийшло.
А ще якось раз я скачала собі їх додаток. Додаток постійно вилітало, на моменті реєстрації, коли треба було ввести цифри з смс. І через це Ощад заблокував карту з усією моєю зарплатою. Оператори нічим ніколи допомогти не можуть. Комісія велика на все.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Нікому не раджу, я вже і пін код забула від цієї карти, тому що просто переказую всі свої гроші від туди на карту іншого банку, щоб знову не тріпати собі нерви.", - пише незадоволена клієнтка "Ощадбанку".
Раніше повідомляли, українець купив квитки через Приват24 і не зміг потрапити на рейс: вимагали доплатити ще 100 гривень.
Як повідомляв Знай.uа, клієнт "ПриватБанку" посеред ночі ледь не втратив купу грошей, довелося блокувати карту: "Зливають дані...".
Знай.uа писав, термінали ПриватБанку "відбирають" гроші українців, клієнтку просто відігнали: "Проковтнув і відключився".