В останні кілька років сильно почастішали скарги клієнтів на роботу одного з найбільших українських банків "ПриватБанк". Нещодавно з'явилася інформація, що деяким клієнтам без будь-яких пояснень блокують рахунки, навіть після того, як клієнт розрахувався з усіма боргами.
Дійшло до того, що через майже 5 тисяч гривень українці довелося їхати до Міністерства юстиції України.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеного клієнта "Приватбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Здрастуйте, хочу поділитися своїм гірким досвідом, роботи з ПриватБанком... 28.07.21 я закрила свій кредит, (були прострочення кредитки). Але я все оплатила, штрафи і кредит, в загальній сумі 5138 грн.
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
30.07.21 відкрила новий рахунок, все начебто добре, але 04.08.21 наклали арешт рахунків, банк подав заяву про стягнення з мене 2858 грн. Вони не помітили, що кредит закритий вже. Я поїхала в Міністерство юстиції, 05.08 там сказали звернутися в ПриватБанк, щоб послав їм відмову про стягнення. У нашому відділенні банку, таку відмову не дають, сказали, в юстиції дали номер Приватбанку в Дніпрі.
Я подзвонила, там відповіли що заявку подадуть. Але 12.08.21 мене заарештували в Ощадбанку на цю суму, поїхала в Міністерство юстиції, там сказали що провадження ще відкрито, відмови не було, гроші заарештовано, а якщо не прийде відмова, то вони їх повністю знімають собі.
Подзвонила в ПриватБанк, виявилося що заявку не подали, оформили нову ніби дали номер заявки, потім 18.08 я подзвонила, щоб перевірити чи дійшла заявка, а вони її знову доповнювали, тому що вона не відправлена, так як там недостатньо інформації.
Досі не можу повернути свої кошти, заявку на відмову так і не надіслали. Я вже втомилася від усього цього, я не знаю що робити до кого звертатися. Будьте обачні, а не кредитуйтеся в ПриватБанку, все життя будете розраховуватися і потім ще й гроші з інших карт списуватимуть. А у відповідь: "Звертайтеся до Міністерства юстиції", а в юстиції кажуть до ПриватБанка. Ось так розводять разом людей, тягнути час, щоб потім зняти ці кошти потім собі.", - пише українка.
Раніше повідомляли, ховають гроші на Мальті: Держфінмоніторинг викрив, куди йдуть "тіньові" кошти.
Як повідомляв Знай.uа, клієнтка ПриватБанку обурилася поведінкою у відділенні: "Завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".
Знай.uа писав, банкомат "зжер" вашу картку: порядок екстрених дій без паніки.