Українець поскаржився на працівників ПриватБанку, які відмовилися обслуговувати його, коли він хотів обміняти банківські картки.
Про це Сергій Недоруба написавши на сайті Мінфіну.
Так, чоловік розповів, що прийшов у відділення місті у Софіївка, яке розташоване на вулиці Незалежності, 58-Б. Українець хотів обміняти банківські картки, тому і звернувся до найближчого відділення ПриватБанку.
"В обслуговуванні відмовили, змушуючи одягнути маску, з якихось своїх внутрішніх розпоряджень, які я як клієнт не зобов'язаний виконувати, ... Керуюча відділенням, Лишина Поліна перебуваючи на своєму робочому місці забороняла мені знімати, все, що відбувається порушення, у себе у відділенні ... потім пішла до себе в кабінет подзвонила комусь і викликала поліцію. І сказала "більше ніколи не заходити у відділення, так як вони відмовляються мене обслуговувати", — розповів чоловік.
Чоловік розповів, що має інвалідність 1 групи ДЦП і тому нервуватися йому протипоказано, тому він попросив банк принести вибачення за своїх співробітників. У Приватбанку відразу ж відреагували на цей інцидент і принесли клієнту свої вибачення.
"Вибачаємося, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. У цей непростий період ми просимо наших клієнтів якомога рідше звертатися до відділень і неодноразово відзначали, що більшість питань з банківського обслуговування є можливість вирішити дистанційно", — зазначили в ПриватБанку.
Популярні новини зараз
Показати ще
2 фрази, які можуть наслати на вас пристріт в натовпі: ніколи не відповідайте на ці запитання незнайомців
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Нагадавши, що українка ледь закрила кредит в "ПриватБанку" і відразу ж отримала арешт: ганяли по Мін'юсту заради 5 тисяч. Жінці довелося витратити дорогоцінні дні, з'ясовуючи чому її рахунок був просто заблокований
Раніше Знай писав, що харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "продовжує нараховувати відсотки"
Як повідомляв Знай, клієнтка Приватбанку обурилася поведінкою у відділенні: "завідуюча верещить, штовхнула пенсіонерку, а їй стало погано".