Все частіше почали з'являтися скарги на фінансове підприємство ПриватБанк. Цього разу жінка з немовлям поскаржилася на неповагу до себе.

Чергова скарга була розміщена на порталі Мінфіну, де кожен може залишити свій відгук про роботу з тим чи іншим підприємством.

Цього разу під роздачу потрапив ПриватБанк. Клієнтка з немовлям розповіла, як співробітники банку нешанобливо до неї поставилися.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Справа в тому, що представник банку по вулиці Григоренко намагається продати страхові поліси і затримує людей, коли у відділенні багато людей. На весь зал всього один співробітник.

Популярні новини зараз

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Клієнтка також розповідає, що з першого разу їй не змогли допомогти, і довелося приїжджати ще три рази.

ПриватБанк, фото: Знай.ua

"Я приїхала з дитиною просиділа 50 хв в черзі, перед обідом вона додумалася ляпнути мені йдіть в інший банк, не виконавши її ж роботу!!! І викликати на мене охорону, абсолютно божевільна людина. Ця людина не працівник банку, а просто овоч! Як таке *** створення і безкультурне можна тримати на роботі, приберіть її або оштрафуйте якщо не доходить!!! Приїхавши в банк я попросила роздрукувати Мені для англійського посольства виписку за останні 6 місяців. Вона ляпнула, коли її ніхто не питав, що мені це не потрібно і відправила додому, коли я приїхала вдруге знову просиділа в черзі і вона надрукувала російською, а не англійською мовою" - сказано в повідомленні.

ПриватБанк, фото: Знай.uа

У 3-й раз вона також не допомогла клієнтці, сказавши, що не збирається робити поставленого перед нею завдання.

Від банку в коментарях відразу практично прийшла відповідь. Вони вибачилися за неприємний осад, який залишився перед клієнткою, і пообіцяли розібратися, щоб їх клієнти в майбутньому не зіткнулися з подібною ситуацією.

ПриватБанк, фото Знай

Нагадаємо, раніше ПриватБанк виставив за двері українця з інвалідністю: "відмовляються мене обслуговувати".

Як повідомляв портал Знай.ua, харків'янин через помилку терміналу Приватбанку втратив 29 тисяч гривень: "продовжує нараховувати відсотки".

Також Знай.ua писав, що у ПриватБанку клієнти не можуть отримати нову карту, персонал просто розводить руками: "дуже шкода...".