"Ощадбанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
В основному анонімні користувачі залишають негативні відгуки на сайті Мінфіну. 9 вересня 2021 року, українець розповів, що обслуговується у відділенні банку, яке розташовується в Голосіївському районі Києва. І протягом двох років у нього не було можливості передати постачальникам послуг показання квартирних лічильників через недосконалість інтернет-банкінгу "Ощад 24/7".
"Ощадбанк" замовчує про цю проблему і тепер українець був позбавлений житлової субсидії, так як за весь цей час штучно утворилася величезна заборгованість перед комунальниками.
"На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників "Ощадбанк" відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низьку якість тексту. Ощадбанк робить все, щоб піти від відповідальності. Совісті нуль! Такого скотського ставлення до клієнтів немає в жодному іншому українському банку", - йдеться у відгуку.
Співробітники "Ощадбанку" вже відповіли на негативний коментар про їх роботу. У повідомленні йдеться, що банк повинен провести платіж за вказаними реквізитами, але не звільнити клієнта від відповідальності за правильність і своєчасність передачі показників.
Популярні новини зараз
Показати ще
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
У коментарях знайшлася людина, яка пояснила ситуацію. Він заявляє, що показання квартирних лічильників обліку ЖКГ-послуг відправляються окремо від платежів, до того ж — в строго визначені дати.
Нагадаємо, запитують особисті дані та баланс картки: Українка викрила ошуканців на ОЛХ, як влаштована афера
Як повідомляв "Знай.ua", Українка в "Ощадбанку" ледь не втратила останні гривні - у касі "з'їдають", як у банкоматі: "За що?"
Знай.ua писав, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми"