"Ощадбанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників "Ощадбанк" відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низьку якість тексту. Ощадбанк робить все, щоб піти від відповідальності. Совісті нуль! Такого скотського ставлення до клієнтів немає в жодному іншому українському банку", - йдеться у відгуку.
Роботу ТЦК повністю змінять: що планується
Українцям підвищать пенсії з 1 жовтня
Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам
У коментарях знайшлася людина, яка пояснила ситуацію. Він заявляє, що показання квартирних лічильників обліку ЖКГ-послуг відправляються окремо від платежів, до того ж — в строго визначені дати.
Нагадаємо, запитують особисті дані та баланс картки: Українка викрила ошуканців на ОЛХ, як влаштована афера
Як повідомляв "Знай.ua", Українка в "Ощадбанку" ледь не втратила останні гривні - у касі "з'їдають", як у банкоматі: "За що?"
Знай.ua писав, термінал Ощадбанку "з'їв" 2700 гривень, клієнт чекає грошей вже тиждень: "Сказали, Це ваші проблеми"