В основному Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" публікують фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
"За свої послуги компанія запросила 8000 грн і пообіцяла, що зроблять прибирання від А до Я. Ось трохи фото результату такого прибирання. Після збурень клієнти змогли отримати, у вигляді компенсації, тільки 10% від вартості послуг. #Харків", - йдеться в публікації.
Колишня зірка "Квартал 95" Олена Кравець знищила дочку лише однією фразою: навіть психолог не допоміг
Частину комунальників мобілізують: водоканали віддадуть своїх працівників на фронт
Технічний збій чи привід для хвилювання: чому "Резерв+" перетворює українців на порушників
За кіло каші доведеться віддати 93 грн: супермаркети оновили ціни на рис, гречку та макарони
Спочатку представники компанії були готові повернути всю вартість або ж, в якості альтернативи, повернути прибиральниць, щоб вони якісно виконали свою роботу. Однак згодом, після якогось зібрання, запропонували тільки 10% компенсації.
"Ну значить так приймали роботу", "Я прибираю все сама😩 Gотому що один раз я замовила і в підсумку гроші на вітер, прийшла і після них сама ще вимивала!", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, українця ледь не нагодували окрошкою за 20 тисяч: пробили 589 порцій
Як повідомляв "Знай.ua", нахабний тарган провів "ревізію" всередині слойки з вишнею: підгледів у Олі Фреймут
Знай.ua писав, сіль перетворилася на камінь, а в каші-личинки комах: українські курсанти зняли своє меню в їдальні