В основному Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" публікують фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
"За свої послуги компанія запросила 8000 грн і пообіцяла, що зроблять прибирання від А до Я. Ось трохи фото результату такого прибирання. Після збурень клієнти змогли отримати, у вигляді компенсації, тільки 10% від вартості послуг. #Харків", - йдеться в публікації.
Без довідок і відмазок: електронний облік зробить мобілізацію невідворотною
Пенсійний фонд на межі: українців попередили щодо майбутніх виплат
Отруйні овочі заполонили ринки: що зараз продають українцям
Українців відправлять у "тарифний нокаут": до чого готуватися після скасування мораторію
Спочатку представники компанії були готові повернути всю вартість або ж, в якості альтернативи, повернути прибиральниць, щоб вони якісно виконали свою роботу. Однак згодом, після якогось зібрання, запропонували тільки 10% компенсації.
"Ну значить так приймали роботу", "Я прибираю все сама😩 Gотому що один раз я замовила і в підсумку гроші на вітер, прийшла і після них сама ще вимивала!", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, українця ледь не нагодували окрошкою за 20 тисяч: пробили 589 порцій
Як повідомляв "Знай.ua", нахабний тарган провів "ревізію" всередині слойки з вишнею: підгледів у Олі Фреймут
Знай.ua писав, сіль перетворилася на камінь, а в каші-личинки комах: українські курсанти зняли своє меню в їдальні