В основному Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" публікують фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
"За свої послуги компанія запросила 8000 грн і пообіцяла, що зроблять прибирання від А до Я. Ось трохи фото результату такого прибирання. Після збурень клієнти змогли отримати, у вигляді компенсації, тільки 10% від вартості послуг. #Харків", - йдеться в публікації.
Що буде із землею та квартирами громадян за новим законом: критики та юристи хапаються за голову
Ваші дані можуть стати причиною проблем із газом: як не потрапити у пастку з Нафтогазом
Мобілізація чоловіків предпенсійного віку: що роблять ТЦК з чоловіками 50+
Пенсіонерам виплатять майже 3,5 тисячі допомоги: хто та як може отримати
Спочатку представники компанії були готові повернути всю вартість або ж, в якості альтернативи, повернути прибиральниць, щоб вони якісно виконали свою роботу. Однак згодом, після якогось зібрання, запропонували тільки 10% компенсації.
"Ну значить так приймали роботу", "Я прибираю все сама😩 Gотому що один раз я замовила і в підсумку гроші на вітер, прийшла і після них сама ще вимивала!", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, українця ледь не нагодували окрошкою за 20 тисяч: пробили 589 порцій
Як повідомляв "Знай.ua", нахабний тарган провів "ревізію" всередині слойки з вишнею: підгледів у Олі Фреймут
Знай.ua писав, сіль перетворилася на камінь, а в каші-личинки комах: українські курсанти зняли своє меню в їдальні