Нині на Дніпропетровщині зводять унікальну споруду — естакаду довжиною у 600 метрів.
Усі подробиці дізнавалися журналісти програми «Джедаі» на телеканалі 2+2.
Естакада стане частиною нової траси Дніпро-Решетилівка. Її будують з нуля на місці, де колись було поле. Експерти вирішили, що споруджувати тут три окремих мости недоцільно з фінансових та екологічних причин, адже в цьому місці протікає звивиста річка Оріль. Півкілометрова естакада проходитиме над водоймою, жодна з 11 опор не стоятиме у річці.
Будівельники вже готують фундамент під майбутню опору, згодом його заливатимуть спеціальним мостовим бетоном. Тут працюють цілодобово, у три зміни.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Будівництво естакад не нововведення для України, а ось метод спорудження дійсно революційний. «Унікальність цієї естакади в тому, що після встановлення опор мостова переправа усією єдиною конструкцією буде над ними», — каже Олександр Коломійцев, голова Служби автодоріг Дніпропетровщини. Будівництво розпочнуть у жовтні, об’єкт планують здати за кілька місяців.
Трасу Дніпро-Решетилівка вже побудували наполовину. Цього року частину шосе відкриють для машин, повністю нова дорога буде готова наприкінці 2022 року.
Раніше Знай писав, що у Києві головний міст залишать для трамваїв і поділять на 8 смуг: затори стануть ще довшими. Міст планують розширити
Також Знай повідомляв, що у Києві "втомився" ще один міст, обсипається прямо на проїжджу частину: "як тут бути обережним?"