Українцям розповіли, як вони можуть себе захистити від обману. Підприємці йдуть на все, щоб продати товар, навіть якщо при цьому страждає споживач.

Про це розповіли на сторінці координаційного центру з надання правової допомоги в соціальній мережі Facebook.

Буває так, що під час покупки продавець не повідомляє всіх характеристик товару, або ж його дефектів. Або в банку не договорюють стосовно відсотків, які будуть капати по кредиту.

Українцям розповіли, як захистити свої права.

Інформації, що вводить споживача в оману з боку виробника, є:

Популярні новини зараз

"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації

В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Показати ще
  • характеристики продукції (відомості про наявність продукції в обігу і її переваги, яку небезпеку може нести дана продукція, склад і методи використання продукції і т. д.);
  • гарантійний термін і гарантійне обслуговування продукції (ненадання гарантійного талона, невказання відділень, що здійснюють гарантійне обслуговування продукції);
  • спосіб продажу, ціну, наявність знижок або інших цінових переваг;
  • умови оплати, доставки, виконання договору купівлі-продажу;
  • місце розташування і повна назва продавця (у разі необхідності-місце розташування і повна назва особи, від імені якої виступає продавець);
  • характер, атрибути та права продавця(зокрема інформації про його особу, статус, наявність ліцензії тощо).

Спочатку потрiбно зафіксувати саме порушення, яке вводить споживачів в оману, і звичайно ж, зібрати всі докази.

Скрін, відео YouTube магазин

Далі звертаєтеся до Антимонопольного комітету України, щоб порушник був притягнутий до відповідальності за свої дії. Там вимагайте припинити порушення законів України, а також відновити справедливість.

Даний орган вивчить матеріали справи, експерти зроблять висновки, після чого повинен винести свій вирок. Якщо раптом він був винесений не на користь споживача, у нього є близько двох місяців на те, щоб оскаржити його.

Магазин, скріншот: Youtube

Термін притягнення підприємства до відповідальності - 3 роки з дня вчинення порушення, а в разі порушення тривало в часі - 3 роки з дня закінчення вчинення порушення.

Нагадаємо, українцям впарюють" змарніле "морозиво в супермаркетах: "миші зжерли". Клієнти поскаржилися на товар

Як повідомляв портал Знай.ua, популярний супермаркет підсунув українцям "померлі" торти і масло: "погрожували розправою". Експерту із захисту прав споживачів погрожували фізичною розправою

Також Знай.ua писав, клієнтка "Сільпо" закотила скандал, щоб не надягати маску