З великої і теплої Одеси, де в ці вересневі дні закінчується "оксамитовий" сезон відпусток, прийшли доволі сумні новини, з якими українці вже давно знайомі. Тут в одному з магазинів популярної мережі супермаркетів "Сільпо" на продуктах вирішили провести експеримент - поміняти цінники.
Про це стало відомо завдяки новій публікації Telegram-каналу "Чорний список".
"В #Сільпо в Семафорному провулку, 4, перебили стікери з термінами придатності на сирах. На останній фотографії дата на старому стікері 10.07.2021. І така майже вся вітрина. #Одеса", - повідомляють автори публікації.
Також автори публікації прикріпили до посту кілька фотографій безпосередньо від свідків даної ситуації:
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Нагадаємо той факт, що українка поскаржилася на популярний інтернет-магазин, який доставив їй пошкоджену косметику. Про це повідомляє Телеграм-канал "чорний Список".
Так, стало відомо, що одеситка вирішила замовити товари з сайту Маке.up. Вона розповіла, що після оформлення замовлення їй ніхто не передзвонив, щоб уточнити деталі, але вже через годину кур'єр привіз його.
Раніше повідомляли, "червона" зона карантину: в Україні цілих 4 області на межі локдауну, список.
Як повідомляв Знай.uа, українка здала кров і "замість" результатів отримала величезну гематому і пекельний біль: "Все через йогу".
Знай.uа писав, "Він взяв участь в атомній війні?": популярний інтернет-магазин доставив українці пошкоджену косметику.