Все частіше українці почали скаржитися на якість послуг такого підприємства як Нова Пошта. Користувач Олена розповіла про неприємну ситуацію, що з нею трапилася.
Скарга була опублікована на порталі Otzyvua, де кожен може висловитися про те чи інше підприємство, якщо стався неприємний інцидент.
Олена повідомляє, що тривалий час користувалася послугами компанії Нова Пошта, і посилки завжди приходили вчасно, без фізичних пошкоджень. Раптом, в один момент вони були надламані, зламані, або ж потекшие. Виникало величезне питання до того, як співробітники ставляться до товарів.
Раніше оператори завжди перевіряли товар, і якщо він був крихким-робили фотографію. Нова Пошта несла повну відповідальність за нього, аж до кінця.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Зараз же ніхто і не питає про вміст посилки, і всю відповідальність спихають на відправника. Олена не сподівається, що її скарга хоч щось змінить в якості послуг, і вже видалила додаток з телефону.
"Ттн 20400238494167. Це була посилка від сайту Парфумс. Це була кур'єрська доставка за адресою. Приходить кур'єр і насамперед після слів "Добрий день", каже"несіть ніж, будемо розпаковувати посилку тому що вона потекла". Розпакували і там вся посилка в потекшем милі. Кур'єр сказав, що привезуть акт і будемо розбиратися хто винен. Привезли акт, пішли на ваше відділення номер 15 в м.. І нам сказали, що нічого не повернуть, тому що винен відправник, тому що погано упакував. Коли ми зібралися йти, оператор сказав, що можуть нам приділити два промокод по 100грн кожен, але гроші ніхто нам не поверне" - йдеться в повідомленні.
У коментарях представники відповіли, що передали дані випадки в спеціальний відділ, який буде зобов'язаний детально з цим розібратися. Після проведення розслідування з жінкою пообіцяли зв'язатися.
Раніше повідомляли, клієнт "Нової Пошти" відправив маленьку коробочку, а отримав "макулатуру": "здерти за це бабки?".
Як повідомляв Знай.ua, "Нова пошта" хоче доставляти українцям посилки літаком: перший політ пройшов успішно.
Знай.uа писав, Нова пошта подарувала українці "Різнокольоровий день", доставляючи посилку з хімікатами