Все частіше українці почали скаржитися на послуги, які надає компанія Нова Пошта. Ірина повідомляє, що там відбувається обман співробітників, а також перекладають відповідальність на інших.

Чергова скарга з'явилася на сайті Otzyvua, де кожен бажаючий може написати про свій досвід співпраці з тим чи іншим підприємством.

Ірина повідомляє, що співробітники Нової Пошти надали інформацію про те, що він не несуть ніякої відповідальності за доставку, яка була доставлена через ОLX. Але це не так.

Скарга на пошту, фото: скріншот

"Ситуація в тому, що від посилки відмовилася, і чекала, поки повернутися гроші на карту назад, в результаті, після двох годин очікування, зв'язалася зі співробітником ТП, де мені надали номер фінансового відділення( запевняли в тому , що це не робот, а відразу живий оператор, з яким можна вирішити фінансове питання), але це звичайний номер гарячої лінії, де навіть не відповідають на дзвінки, співробітник Нової Пошти нахабно збрехав і переклав відповідальність на інших."- йдеться в повідомленні.

Популярні новини зараз

Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу

Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію

Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати

Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною

Показати ще

Ірина відразу попередила, щоб громадяни перед тим, як оформити посилку, знали, що компанія Нова Пошта вводить в оману, коли повідомляє, що не несе ніякої відповідальності за "ОЛХ доставка з новою поштою". Якщо раптом ви відмовитеся від посилки, то вас самих змусять дзвонити по гарячих лініях і розбиратися, а в кінці скажуть фразу, що вони не відповідають за ваші гроші.

У коментарях прийшла відразу відповідь від компанії:

"Фінансовим партнером OLX є компанія UAPAY і саме вона здійснює фінансові операції по "OLX-доставці". Рекомендуємо вам звернутися саме до підтримки OLX, щоб вирішити питання з поверненням коштів".

Скарга на пошту, фото: скріншот

Раніше повідомляли, клієнт "Нової Пошти" відправив маленьку коробочку, а отримав "макулатуру": "здерти за це бабки?".

Як повідомляв Знай.uа, "Нова пошта" хоче доставляти українцям посилки літаком: перший політ пройшов успішно.

Знай.uа писав, Нова пошта подарувала українці "Різнокольоровий день", доставляючи посилку з хімікатами