Клієнти ПриватБанку все частіше почали скаржитися на якість послуг і обслуговування в даному банку. Цього разу у користувача пропали гроші з кредитної картки, яка була не активована.

Нову скаргу розмістили на порталі Мінфін, де регулярно з'являються відгуки та скарги від українців на різні компанії. Цього разу під роздачу потрапив і ПриватБанк.

У повідомленні автор пише, що є клієнтом даного банку досить давно, і завжди все влаштовувало. До певного моменту, як це найчастіше і буває.

У неї є зарплатна картка, пенсійна і кредитна, яку він постійно хотів закрити, так як вона їй не потрібна.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

Популярні новини зараз

Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

Співробітники продовжували нав'язувати послугу, і тому вона просто лежала вдома, навіть не активована.

У середині серпня жінці різко заблокували мобільний номер, і довелося їхати відновлювати. Але, їй відмовили, і довелося купувати нову сім-картку, відповідно, прив'язувати карти банку до нього.

"Але ось 23 вересня я приїхала у відділення банку смт. Нововоронцовка для закриття послуги Скарбничка і кредитної картки, так як організація в якій я працювала реорганізується. І, випадковим чином, дізнаюся, що з кредитки списано 12760 грн якраз 17 серпня!!! Мене про списання коштів ніхто не повідомив! Як це сталося, якщо не активована кредитна картка знаходиться вдома. Як відбулася авторизація? У відділенні сказали, що були куплені квитки на 6-8 осіб. На який вид транспорту і куди прямували ці люди також не дали інформацію!"- йдеться в повідомленні.

Транзакцію їй також не показали, і не хотіли приймати заяву, щоб розібратися з ситуацією. Як закінчиться історія - поки що складно передбачити.

Скарга на ПриватБанк, фото: скріншот

У коментарях під скаргою прийшла офіційна відповідь від ПриватБанку. Там повідомляється, що всі фінансові операції підтверджуються через номер телефону, і все про рух грошей можна дізнатися за допомогою спеціальних сервісів.

Раніше повідомляли, у Приватбанку українцю замість зарплатної картки "всучили" непроханий кредит, відмовитися не вийшло

Як повідомляв Знай.uа, Ощадбанк залишив пенсіонера без копійки, хліб купити нема на що: "треба ще у мене по кишенях пошарити".

Знай.uа писав, небезпека на дому: як шахраї крадуть ваші дані.