В основному Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" публікують фотографії та відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
"При відкритті пакету з арахісом від компанії #Smart_Snack попався недопалок. Арахіс продавався за акційною ціною в супермаркеті Копійка. #Одеса", - йдеться в публікації.
Користувачі відразу заявили, що супермаркет "Копійка" в цій ситуації не винен, бо продукція перебувала в закритій упаковці. Всі претензії необхідно пред'являти саме виробнику.
Відразу у 9 областях пенсіонерам виплатять по 3 тис грн: хто саме отримав право на допомогу
Вашу квартиру оподаткують по-новому: скільки змусять платити за власне житло
Замовив з-за кордону — отримай штраф: українців шокували новими правилами поштових відправлень
Військові квитки старого зразка: що буде, якщо не замінити
"Всі претензії до виробника. Причому тут Копійка?", "Він в упаковці дожаривался", "Докури і заспокойся!", "В сенсі? Вас по акції ще й сиг підкинули, а ви обурюєтеся?", "А де доказ, що цей недопалок лежав там?", "Можна поруч черевик покласти. І сказати, що він був в упаковці арахісу", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, клієнт Нової Пошти отримав осколки, замість романтичного вечора з вином і цукерками: "Як упакували, так і довезли"
Як повідомляв "Знай.ua", таргани захопили полиці з їжею в магазині "Сільпо": "Теж їсти хочеться"
Знай.ua писав, вартість доставки посилки на Новій пошті виросла по дорозі до клієнта: "Вже зовсім знахабніли"