У Києві відсьогодні, 5 жовтня, посилюють карантин. Згідно з новими правилами, відвідувачів у держадміністраціях, ЦНАП, підприємствах і організаціях незалежно від форми власності пускатимуть лише з COVID-сертифікатом або ПЛР-тестом.

Про це йдеться у протоколі засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Вимога не поширюється на осіб молодше 18 років.

Крім того, у Києві розглядають введення QR-пропусків і обмеження в роботі громадського транспорту.

Карантин в Україні, кадр з відео

Зазначається, що з входженням у "жовту зону" і напередодні можливого погіршення ситуації столична влада розробляє алгоритм подальшого посилення правил, які базуються на досвіді інших країн. Проте, ці варіанти розглядаються поки що на рівні ідей.

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Нагадаємо, згідно з повідомленням МОЗ, 9 846 нових випадків COVID-19 зафіксовано в Україні станом на 5 жовтня 2021 року. Зокрема, захворіли 918 дітей та 207 медпрацівників. Додається, що в Україні стрімко зростає кількість нових випадків коронавірусної хвороби серед дітей

Протоколі засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

Протоколі засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

Протоколі засідання штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації

Нагадаємо, вартість доставки посилки на Новій пошті виросла дорогою до клієнта: "Вже зовсім знахабніли". Клієнт поскаржився на Нову пошту

Як повідомляв портал "Знай.ua", Алла Мазур застерегла батьків від популярного батончика: ви купуєте це в аптеці своїм дітям. Алла Мазур назвала небезпечний батончик, який точно купують для своїх дітей батьки, вважаючи корисним

Також "Знай.ua" писав, Vodafone самовільно під'єднав клієнту послугу й двічі зняв за неї гроші: "Відповідь просто вбила". Українець стверджує, що двічі втрачав кошти при поповненні пакету