Українці продовжують скаржитися на сервіс одного з найбільших державних банків "ПриватБанк". Справа в тому, що цього разу під питанням опинилася послуга - страхування здоров'я. За словами українки, яка після травми, опинилася без законних виплат, вона остаточно переконалася, що зв'язуватися з "Приватом" з питань страховки абсолютно пусте і даремне заняття.

Про це стало відомо завдяки новому зверненню клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin в розділі для відгуків.

Скрін, відео YouTube ПриватБанк

"У моєму випадку, після отриманої під час ремонту травми, лікарі змогли встановити правильний діагноз "перелом 2 кісток тазу", тільки через місяць. До цього часу я спочатку лікувалася амбулаторно (банку було надано виписку з медичної карти від сімейного лікаря), далі, було направлено на дообстеження в Запорізьку клінічну лікарню, де мені, тільки за результатами МРТ і було встановлено діагноз, який підтвердив наявність "перелому 2-х кісток тазу", що, звичайно, сталося в результаті нещасного випадку (ксерокопія з датою МРТ також представлено у ПриватБанк).

Відразу після виписки, а саме, на 7-ий день, після встановлення мені діагнозу, мною було подано документи в страхову компанію ПриватБанку. І, яке ж було моє здивування і розчарування, коли, мій запит було відхилено з формулюванням - "прострочено термін звернення".

Популярні новини зараз

Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Довго "тримати" тарифи - неможливо: українців попередили про нові ціни на світло та газ

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Показати ще

Дозвольте, але як я могла звернутися щодо отриманої травми в результаті нещасного випадку, раніше, ніж доктора мені встановили правильний діагноз??? Зрозуміло, що випадок неординарний, але, я вважаю, що, перш ніж прийняти остаточне рішення, потрібно ретельно розібратися в ситуації. Простіше за все відмазатися і заощадити гроші для страхової компанії.

Ось, саме тому, не рекомендую — бережіть свої нерви, щоб у важкій життєвій ситуації вас не "обвели навколо пальця" - категорично не зв'язуйтеся зі страховкою Привату, вони знайдуть 1000 причин, щоб вас, людину, яка справно робить щомісячні внески, залишити без виплати, ще й звинувативши в нерозторопності.", - пише українка.

ПриватБанк, фото: znaj.ua

Раніше повідомляли, банкомат Ощадбанку списав з рахунку двічі по 500 грн, грошей клієнт так і не побачив: "Не доведете".

Як повідомляв Знай.uа, ПриватБанк відбирає депозитні відсотки українців, відповідь співробітників вражає: "Питання вже...".

Знай.uа писав, клієнту ПриватБанку вказали на двері, більше ніяких карток- "Залишився осад".