Клієнт Приватбанку знову поскаржився на якість послуг. Чоловік брав у використання термінал, після чого здав його назад. Тепер з нього вимагають 5 тисяч гривень.
Про це стало відомо завдяки новій скарзі на порталі Мінфіну, де регулярно публікуються різні скарги на різні компанії та підприємства.
Чоловік розповів, що здав термінал в травні 2021 року назад в ПриватБанк, і кілька кнопок були залиті фарбою, але, при цьому, його справність це ніяк не вплинуло.
"Приймаюча дівчина при мені подзвонила кудись описала ситуацію і підтвердила, що він справний, тому що вона його включала і перевіряла. По телефону їй сказали "приймай". Натомість я отримав "акт приймання-передачі обладнання". В якому написано:"обладнання знаходиться в справному стані". Минуло 5 місяців і стали надходити дзвінки з вимогами сплатити 5000 грн за термінал, який не працює. Я написав, А онлайн підтримку, показав акт, моє звернення зафіксували і пізніше на пошту я отримав відповідь " - розповідає чоловік.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
У відповіді йдеться, що в разі, якщо термінал був пошкоджений клієнтом, то він повинен заплатити суму, яка дорівнює вартості самого терміналу.
Однак, чоловік не зовсім розуміє дану відповідь, так як у нього на руках є акт, в якому ясно написано, що термінал справний, і його нормально прийняло.
Відповідь від банку прийшла також досить швидко, вони пообіцяли розібратися в терміновому порядку з цією справою, і написати в особисті повідомлення результат перевірки.
Як повідомляв Знай.uа, з картки Приватбанку списали 60 тисяч і вимагають погасити кредит, якого не існує
Знай.uа писав, українцю списали з картки Приватбанку "зайві" гроші