Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" в основному викладають різні фотографії і відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
"Їжте сире або їжте сире. Клієнт хотів поласувати смачною куркою з улюбленого закладу, але йому привезли сире м'ясо. У відповідь на скарги представники закладу категорично відмовилися відшкодовувати кошти. Замінити замовлення на новий теж ніхто не запропонував", - йдеться в публікації.
Пенсіонерам призначають нові виплати: хто має право на грошову допомогу
У ТЦК потрібно і жінкам: кому з українок загрожує мобілізація після 18 травня
Новий податок на житло спустошить кишені українців: скільки доведеться заплатити
Часу більше не дадуть: українцям нагадали про важливу процедуру
"Ще питання будуть чи ні?", "Нахабства немає меж", "Причому тут представники закладу, якщо листування відбувається з технічною підтримкою Glovo... Кур'єри і Glovo взагалі не несуть відповідальності за сиру курку, це вина KFC. У Glovo все правильно зробили", "Glovo безпосередньо відповідає за замовлення", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, "Мій хлопець з'їв 67 бургерів за раз, чи варто хвилюватися?": дівчина поскаржилася на "хлопця-ненажеру" і прославилася на весь світ
Як повідомляв "Знай.ua", українець завдяки вакцинації отримав "особистий" KFC у червоній зоні: "Вчасно прищепився"
Знай.ua писав, курячі крильця смачніше ніж в KFC: рецепт хрустких в оригінальному маринаді