Telegram-канали "Чорний Список" і "Народний Ревізор" в основному викладають різні фотографії і відео користувачів, які пов'язані з поганою або зіпсованою продукцією в тому чи іншому українському супермаркеті або магазині.
"Їжте сире або їжте сире. Клієнт хотів поласувати смачною куркою з улюбленого закладу, але йому привезли сире м'ясо. У відповідь на скарги представники закладу категорично відмовилися відшкодовувати кошти. Замінити замовлення на новий теж ніхто не запропонував", - йдеться в публікації.
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
"Ще питання будуть чи ні?", "Нахабства немає меж", "Причому тут представники закладу, якщо листування відбувається з технічною підтримкою Glovo... Кур'єри і Glovo взагалі не несуть відповідальності за сиру курку, це вина KFC. У Glovo все правильно зробили", "Glovo безпосередньо відповідає за замовлення", - пишуть користувачі в коментарях.
Нагадаємо, "Мій хлопець з'їв 67 бургерів за раз, чи варто хвилюватися?": дівчина поскаржилася на "хлопця-ненажеру" і прославилася на весь світ
Як повідомляв "Знай.ua", українець завдяки вакцинації отримав "особистий" KFC у червоній зоні: "Вчасно прищепився"
Знай.ua писав, курячі крильця смачніше ніж в KFC: рецепт хрустких в оригінальному маринаді