У мережі згадали про прототип "Таврії", який був випущений тиражем всього в три автомобілі

Запорізький автомобілебудівний завод подарував радянським автолюбителям дві дуже популярні і відомі моделі -"Запорожець"і " Таврія". Однак, крім цих двох моделей в стінах ЗАЗа було сконструйовано велику кількість моделей, які так і не встали на серійне виробництво. Про одну з таких моделей розповів інформаційний портал "carakoom", повідомляти Hyser.

ЗАЗ Перспектива. Фото: carakoom

Повідомляється, що серед усіх прототипів, розроблених і зібраних ЗАЗом, окремої уваги заслуговує зразок, який назвали "Перспектива". Нещодавно в мережі "сплив" один з трьох зібраних екземплярів. Тепер його збираються відреставрувати, щоб зробити з нього музейний експонат. Відзначається, що незважаючи на те, що в сімдесяті роки таких машин було зібрано три, цей — єдиний, який дожив до наших днів.

ЗАЗ Перспектива. Фото: carakoom

Популярні новини зараз

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Показати ще

"Перспективою" конструктори Заз назвали попередника однієї з найвідоміших моделей заводу — "Таврії". У них навіть один і той же заводський індекс — ЗАЗ-1102. Модель почали розробляти ще в 1973 році. Автомобіль являв собою передньопривідний седан з мотором з водяним охолодженням. У машині використовувалися деякі кузовні деталі і вузли від моделей ВАЗ і ЗАЗ.

Зовні " Перспектива "набагато більше нагадувала Volkswagen Golf актуального тоді покоління, ніж" Таврію", яка вироблялася серійно. Варто також відзначити, що передня частина машини, а саме решітка радіатора і передня оптика нагадували ІЖ "Комбі". Салон нагадував салон з "Жигулів", і варто відзначити, що" Перспектива " важила на цілих 100 кілограм менше ВАЗ-2101 — всього 700 кілограмів.

Свого часу проект не отримав ходу через брак фінансування, і, незважаючи на те, що автомобіль по суті був готовий ще на початку сімдесятих, повернулися до нього тільки в 1978 році і вже під новою назвою-"Таврія", яка потрапила в серію тільки в 1987.

Уцілілий прототип " перспективи "належав випробувачу" АвтоЗАЗу " Івану Кошкіну. Машину відправили в майстерню для реставрації, проте з урахуванням того, що автомобіль і так знаходиться в хорошому стані, про якісь масштабні роботи мови не йде.

Нагадаємо, "масштабне викриття": у мережі показали фейкові кросовери ЗАЗ

Як повідомляв Знай.ua, "перший в Україні": у Києві засікли найшвидший Bentley в історії

Знай.ua писав, навіть Філіп Кіркоров обзавидується: в мережі показали самий пафосний "Заз" на унікальних номерах