У мережі розмістили дуже цікавий і унікальний пост про дуже старому радянському автомобіль. Багато людей навіть і не знають про те, що існував джип з Іжевська, навіть багато автознатоки можуть здивуватися побачивши такого"динозавра".
Відповідну публікацію розмістили на порталі "За кермом", повідомляє Hyser.
Цей унікальний автомобіль ІЖ - 5 в деякій мірі вважається попередником легендарної Ниви.
ІЖ - 5 володів повним приводом з несучим квадратним кузовом 1970 року. За часів створення цього автомобіля ніяких аналогів навіть і не існувало.
Переднім мостом і оригінальною роздаткою управляли за допомогою всього одного важеля.
"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації
Пенсіонерам дали лише 10 днів: кого оштрафують та залишать без виплат
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Варто відзначити, що радянські майстри прийняли рішення відмовитися від проміжного валу між коробкою передач і роздаткою, що набагато знизило шум і вібрацію від трансмісії автомобіля.
Крім цього, потрібно підкреслити, що передня незалежна підвіска – від Москвича і вона значно посилена, а задня - компактна торсіонна.
Щоб розмістити 412-й двигун під капотом, довелося змінити впускний трубопровід і встановити горизонтальний карбюратор «Солекс», так як він не вміщався через свою висоту.
Дизайн цього радянського "дракона" не мав ніякого значення на ті часи. Очевидно, що спочатку цей автомобіль був приречений ще до свого створення.
Цей короткий автомобіль був з металевого кузова, він базувався на агрегатах від Москвича – 412, але, дуже дивно те, що цей «дракон» був повнопривідним з роздавальною коробкою, яка управлялася одним важелем.
Розвитком цієї машини став ІЖ-14, у якого можна було підключити і передню, і задню вісь окремо. Крім цього, можна було підрубати і повний привід.
Нагадаємо, що у мережі показали гібридний "Москвич", який розполохує водіїв
Раніше повідомляли, що українцям показали випробування над першими "запорожцями": унікальні ретромобілі, які "розірвали" СРСР