Українка поділилася своїм досвідом переходу на lifecell. Відповідний відгук вона опублікувала на сторінці otzyvua.net.

За її словами, вона більше 15 років була абонентом мобільного оператора "Київстар", проте через підвищення тарифу вирішила перейти на "Лайф".

Lifecell, скріншот: YouTube

З тих пір пройшло 20 днів, і вона не може дочекатися закінчення 30-ти денного терміну, щоб повернутися назад.

«З мінусів: з першого разу не можу нікому додзвонитися, відповідно мені додзвонитися теж ніхто не може. Мобільний інтернет відсутній як такий. За 20 днів протестувати швидкість Speedtest Ookla вийшло тільки одного разу і була вона: прийом 0,02 мб, віддача 0,01. При такій швидкості додаток просто не може визначити ні провайдера, ні сервер», - скаржиться клієнтка.

Популярні новини зараз

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку

Показати ще

Вона допустила, що виною всьому могло б бути відстань до міста в 90 км.

"Але це Київська (!!!) область, 90км від столиці, вишку в населеному пункті встановили навесні, пів року тому, і знаходиться вона в восьмистах метрах від нашої дачі, але покриття практично відсутнє. Підключення всередині будинку немає взагалі, доводиться ходити по двору і"ловити антену". Страшенно шкодую, що повелася на дешевший тариф і привабливу пропозицію. В результаті залишилася без зв'язку і без Інтернету", - резюмує жінка.

Мобільні телефони - фото Асоціація рітейлерів України

Вона також поскаржилася в службу підтримки, але там їй відповіли, що"вирішення питання вимагає більше часу".

"Ну що ж, вирішувати це питання вони будуть вже без мене. Плюсів в обслуговуванні на Лайф я для себе не знайшла. Справедливості заради-додали до пакету бонусні хвилини і гігабайти в якості подарунка новому клієнтові, але скористатися ними все одно немає ніякої можливості», - зазначила вона, додавши, що цей мобільний оператор – «найслабша ланка у великій трійці".

Нагадаємо, у Vodafone підвищили ціни на послуги: скільки українцям доведеться викласти за дзвінки.

Раніше Знай писав, українець з номером Vodafone в Європі залишився без зв'язку: довелося добиратися "наосліп" і платити штраф 1000 гривень
Також Знай сообшал, ловити Інтернет більше не потрібно: у Мінфіцрах українцям пообіцяли "швидкість" від Київстар, Vodafone і lifecell