З міста Чернігів прийшли цікаві новини. Тут 22-річний українець Микита Шолом розробив багаторазову дизайнерську маску з унікальним методом кріплення. Хлопець вже встиг знайти підтримку з боку великого бізнесу і розвиває свій стартап.

Справа в тому, що це дійсно інноваційна маска - вона виготовлена з унікальних матеріалів і кріпиться на обличчі без гумок.

Про це стало відомо завдяки сюжету одного з українських телеканалів.

На сьогоднішній день в світі немає засобів індивідуального захисту з подібною конструкцією. А сучасний дизайн маски дуже швидко зробив її популярною серед споживачів, яким набридли однотипні засоби захисту.

Маска Микити Шолома, скріншот: YouTube

Популярні новини зараз

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить

Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

Показати ще

Ідея створити маску, яка б зручно кріпилася на обличчі, прийшла під час чергового локдауна: "Я завжди любив що-небудь придумувати. І ось локдаун, я сидів у квартирі і раптом мені спало на думку — було б класно зробити маску, яка не буде використовувати вуха, щоб людям було зручніше. Я взяв шматок паперу і почав складати орігамі. Я сидів днями і ночами, підбираючи варіант, який працюватиме".

Маска Микити Шолома, скріншот: YouTube

Wau Mask - щось середнє між одноразовою і багаторазовою маскою, її можна зручно кріпити на руці або на одязі і навіть піддавати термічній обробці праскою.

Маска Микити Шолома, скріншот: YouTube

Оскільки маска має мало точок дотику з особою, вона також makeup-friendly, а відсутність гумок за вухами не псує зачіску і укладку.

У конструкції присутні 3 матеріали: спанбонд – це основна частина, фільтруючий матеріал. На місцях кріплення в трьох точках - силікон, а всередині є каркас, за допомогою якого маска складається і тримає форму.

У планах на 2022 рік - вихід на нові торгові майданчики (Єва, Епіцентр, Brocard), збільшення обсягів виробництва та асортименту продукції. В даний час компанія має торговельну сітку і представництва більш ніж в 10 країнах світу.

Раніше повідомляли, чого не зробиш заради морозива: жінка роздяглася до нижньої білизни, щоб використовувати сукню, як захисну маску.

Як повідомляв Знай.uа, охоронець отримав перелом черепа у відповідь на прохання надіти маску: невідомі всіляко провокували, хамили і знімали на камеру.

Знай.uа писав, червоні стрінги замість захисної маски: горе-чоловіка викинули з літака за порушення правил.