На тематичному сайті, де залишають відгуки клієнти банків з'явилася скарга на ПриватБанк. Клієнт звинувачує установу у "крадіжці коштів під виглядом прихованих комісійних".
Скарга була розміщена на сайті Мінфін. У ній йдеться, що клієнт переказав 13 гривень, а з нього зняли комісію 18 грн.
Клієнт розповідає, що попросив пояснень у банку:
"Попросили пояснити чому так, представник пояснив це якоюсь комісією, нібито був зроблений переказ з картки на картку, хоча це платіжний сервіс".
Нові поблажки для ухилянтів: знятися з розшуку можна без візиту до ТЦК
Перерахунок пенсій: у кого та на скільки зростуть виплати
Гороскоп на сьогодні, 5 червня: фінанси тельців, суперечки левів та напруження скорпіонів
Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення
Тоді клієнт попросив квитанцію щодо цієї комісії. Проте представник заявив, що вони засмучені цією ситуацією.
"Хоч і Приват взяв цю комісію надати квитанцію вони не можуть, тобто з картки знімаються 5 гривень і ніхто нічого не може показати. Опустили банк нижче за Ощадбанк", - пише клієнт.
Представники ПриватБанку відповіли на скаргу. Вони написали, що всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку.
"В такому випадку, сервіс на якому проводилась операція, провів платіж, як переказ з картки на картку. За необхідності ви можете сформувати виписку по картці, в якій буде відображатись інформація по операції. Це можна зробити в Приват24 перейшовши в меню "Сервіси" — "Послуги" — "Сервіс довідок".- порадив представник ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше курс валют 4 лютого облапошив долар і євро.
Як повідомляв портал "Знай.ua", підлітки з 14 років можуть отримати "ковідну" тисячу.
Також "Знай.ua" писав, що пенсіонерка зірвала куш у 3 млн гривень - 10 років купувала лотерейні квитки