На тематичному сайті, де залишають відгуки клієнти банків з'явилася скарга на ПриватБанк. Клієнт звинувачує установу у "крадіжці коштів під виглядом прихованих комісійних".

Скарга була розміщена на сайті Мінфін. У ній йдеться, що клієнт переказав 13 гривень, а з нього зняли комісію 18 грн.

Клієнт розповідає, що попросив пояснень у банку:

"Попросили пояснити чому так, представник пояснив це якоюсь комісією, нібито був зроблений переказ з картки на картку, хоча це платіжний сервіс".

ПриватБанк. Фото: Youtube

Популярні новини зараз

Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

Тоді клієнт попросив квитанцію щодо цієї комісії. Проте представник заявив, що вони засмучені цією ситуацією.

"Хоч і Приват взяв цю комісію надати квитанцію вони не можуть, тобто з картки знімаються 5 гривень і ніхто нічого не може показати. Опустили банк нижче за Ощадбанк", - пише клієнт.

Скриншот скарги

Представники ПриватБанку відповіли на скаргу. Вони написали, що всі тарифи розміщені у відкритому доступі на сайті банку.

"В такому випадку, сервіс на якому проводилась операція, провів платіж, як переказ з картки на картку. За необхідності ви можете сформувати виписку по картці, в якій буде відображатись інформація по операції. Це можна зробити в Приват24 перейшовши в меню "Сервіси" — "Послуги" — "Сервіс довідок".- порадив представник ПриватБанку.

Відповідь банка

Нагадаємо, раніше курс валют 4 лютого облапошив долар і євро.

Як повідомляв портал "Знай.ua", підлітки з 14 років можуть отримати "ковідну" тисячу.

Також "Знай.ua" писав, що пенсіонерка зірвала куш у 3 млн гривень - 10 років купувала лотерейні квитки