Напередодні у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" стався масштабний збій. Через це деякі абоненти мережі не могли приймати та здійснювати дзвінки.

У пресслужбі "Київстар" назвали причину збою.

Збій в одного з найбільших українських операторів зв'язку стався у четвер, 3 лютого. Через це абоненти не могли здійснювати та приймати дзвінки (повідомлялося, що недостатньо коштів, навіть якщо гроші є). До того ж мобільний додаток теж кілька годин не працював.

Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine
Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine

"У частини абонентів справді виникли тимчасові труднощі. Це стосується лише передплачених тарифних планів. У тих, у кого контрактний зв'язок, немає проблем... Абонентам, які зіткнулися з проблемою, буде нарахована компенсація", – повідомили у пресслужбі "Київстар".

Популярні новини зараз

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Показати ще

Загалом проблеми зі зв'язком розпочалися близько 9 ранку. Гаряча лінія "Київстар" також була перевантажена. При цьому абоненти не мали доступу до функції перевірки рахунку за допомогою коротких номерів *110# і *111#. Неможливо було зв'язатися з оператором.

Як розповіли у компанії, технічний збій стався через оновлення програмного забезпечення. Незручності своїм клієнтам "Київстар" компенсує додатковими хвилинами на дзвінки або ж пакетом мегабайтів, залежно від того, якими тарифними планами вони користуються.

Нагадаємо, у Vodafone підвищили ціни на послуги: скільки українцям доведеться викласти за дзвінки. Один з найпопулярніших операторів стільникової мережі в Україні анонсував підвищення цін на послуги
Також Знай писав, у Київстарі стався масштабний збій, абоненти залишилися без зв'язку: "Не працює". Масштабний збій у мобільного оператора. Що про це відомо
Раніше Знай повідомляв, клієнтцi Vodafone "насильно" підключили послугу посеред ночі і списали сотню, поки вона спала: "Не маю наміру платити 280 гривень щомісяця"