Клієнт "Приватбанку" погасив весь борг і зняв арешт з квартири, але фінансова установа продовжувала нараховувати суми до оплати.
Користувачі "Приватбанку" регулярно залишають різні коментарі, часто негативні, з приводу роботи служби підтримки, банкоматів і діяльності фінансової установи в цілому. Цього разу відгук розмістили на сайті "Мінфіну".
Як повідомив незадоволений клієнт банку, через чотири роки з моменту взяття кредиту він зважився виплатити борг, який становив 55842,27 гривень. Справа вирішувалася через суд, так як банк подав відповідну заяву про несплату.
"Борг 24 січня був повністю внесений через касу Приватбанку, при цьому оплачена комісія 500 грн. Арешт на квартиру був знятий 25 січня", - написав клієнт.
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Коли він вирішив отримати довідку в банку про повне погашення заборгованості, співробітники йому повідомили, що грошей на рахунку немає. Більш того, до оплати була вказана вже інша сума, побільше колишньої - 57411,27 грн і ще невідомих 2602,00 грн.
"02 лютого на рахунок надійшли гроші від виконавця. 08 лютого при особистому зверненні до відділення ПриватБанку з'ясовується, що після надходження грошей борг не погашений і борг склав вже 6827,38 грн. На питання: звідки з'явився ще борг - оператор відповісти не змогла", - поскаржився чоловік.
Нагадаємо, українцям телефонують "з Приватбанку" і виманюють дані, всі паролі у шахраїв: "Їх покривають"
Як повідомляв Знай.uа, українці скаржаться на "крадіжку" грошей ПриватБанком під виглядом комісії: "Нібито був переказ"
Також портал Знай.uа писав, що ПриватБанк довів клієнта до відчаю, не хочуть розривати договір: "До кінця днів буду..."