Наші читачі пам'ятають, що в Україні за останні кілька тижнів почастішали скарги на сервіс одного з найбільших державних банків, через який мільйони українців проводять свої головні фінансові операції - "ПриватБанк".
Цього разу мова піде не про нахабство працівників відділень, а про те, як швидко і майже безслідно можуть "зникнути" особисті кошти вкрадені з рахунку.
Про це стало відомо завдяки повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"7 лютого о 22:13 випадково побачила смс про зняття 335 євро з карти, подзвонила на 3700, і тільки хвилин через 10 змогла заблокувати карту. Через блокування карти, номер був не підтверджений і мені не змогли відповісти який баланс на моїй карті і хто знімав гроші.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Наступного дня звернулася до відділення банку, отримала нову картку і сторопіла від того, що з картки було знято 27000 грн. Мила панночка з єхидною усмішкою повідомила мені:"добре, що у вас кредитний ліміт відключений, а так би ще й кредит взяли б на вас". Залишила заявки на повернення грошей. Звернулася в поліцію із заявою. До речі, за виписку з банку з мого рахунку, на якому залишилося 138 грн., зняли 100 грн за офіційну виписку з печаткою.
Увечері 8.02 мені передзвонили з банку і детально все розпитали про Мої платежі, де, коли і скільки я знімала гроші, коли виявила пропажу грошей і т.д. Мило розповіли про терміни повернення грошей, а, ще повідомили з якого пристрою був захід в мій особистий кабінет. Пообіцяли тримати мене в курсі, на тому і розпрощалися.
Я в повній впевненості, що все ок, вирішила 10:02 перевірити статус заявок і яке ж було моє здивування, що ввечері 8.02 після 19.00 мені відмовили в претензійній роботі. Засмучена я стала вивчати і цей сайт, і знайшла інфо, про те, що можна звернутися на сайт, на який були перераховані гроші. У моєму випадку це була відома кріптобіржа.
Я туди звернулася вночі, отримала відповідь, що обов'язково перевірять інформацію. Але сьогодні 15.02 я отримала відповідь, що так як фінансово операція була проведена вірно, з введенням CV коду і т.д. вони мені нічим не допоможуть, а, і гроші вже виведені з цього аккаунта. Але ... за офіційним зверненням від правоохоронців, вони готові надати інформацію про акаунт, який вкрав з моєї картки гроші і оплатив покупку на їх біржі.
Тому хто також став жертвою злому Кабінету, уточнюйте у цього недобанка куди переведено гроші, раптом вам там допоможуть.
А що стосується моїх заявок, то я досі не отримала ніякої офіційної відповіді, хоча писала свої запити на email, який уточнила на 3700. Резюмую, жахливий банк, абсолютно не відповідають за збереження грошей своїх клієнтів. І це я була в клубі золотих карт. Персональний банкір-просто на папері, на гарячій лінії абсолютно некомпетентні співробітники. Що ж буду продовжувати боротьбу за свої гроші.", - пише українка.
Раніше повідомляли, українців почали масово інформувати про припинення роботи банкоматів ПриватБанку: що відбувається.
Як повідомляв Знай.uа, донька відомого вченого "попала" на 10 млн грн податків: таких грошей у родині ніколи не бачили, юристи мовчать.
Знай.uа писав, українець поскаржився на "ПриватБанк" через 50-тисячний кредит - начебто сплатив, а він не зник.