Деформований чоловік на ім'я Грем був створений, щоб бути єдиною людиною, яка може вижити в автокатастрофі, щоб навчити нас безпеки дорожнього руху. Його череп має вбудовані "зони деформації", а у нього бочкоподібна груди, щоб витримувати більш сильні удари.
Відповідний пост розмістили на порталі «Daily Star»
Щорічно в результаті дорожньо-транспортних пригод гине 165 000 чоловік, тому виробники автомобілів докладають всіх зусиль, щоб зробити свої автомобілі більш безпечними.
Але якщо б люди розвинули якісь нові функції, ми могли б взагалі відмовитися від ременів безпеки і обмежень швидкості.
Це ідея Грема, скульптури "кіборга", створеної комісією з транспортних аварій, щоб показати нам, наскільки вразливими можуть бути наші тіла, коли вони потрапляють в дорожньо-транспортну пригоду.
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Після декількох місяців досліджень, проведених провідним хірургом-травматологом і слідчим з автомобільних аварій, відома художниця Патрісія Піччініні, нарешті, створила Грема.
Спочатку його риси обличчя можуть здатися незвичайними, але, очевидно, це те, що знадобилося б людям, щоб вижити в автокатастрофі, якби у нас не було технологій безпеки в транспортних засобах.
Почнемо з того, що череп Грема був розроблений таким чином, щоб поглинати більшу частину удару раніше, як шолом.
Структура його черепа більше, з вбудованими зонами деформації, щоб поглинати будь-які сили удару від вітрового скла автомобіля.
Зони зминання допомагають уповільнити імпульс його голови, коли вона рухається вперед при ударі, і збільшують здатність його черепа заважати силі тривати, щоб пошкодити його мозок.
Мозок Грема також захищений набагато більшим черепом з великою кількістю спинномозкової рідини і зв'язками, які утримують мозок при зіткненні.
Щоб уникнути травм, його ніс зменшений, а вуха захищені більшою структурою черепа і шиї.
Жирова тканина була додана навколо виступаючих областей, таких як вилиці, щоб додатково поглинати енергію удару.
Грем також був розроблений з більш сильними ребрами, щоб забезпечити йому кращий захист при аварії.
Його груди великі і бочкоподібні, щоб витримувати великі удари. Однак його тулуб більше схоже на подушку безпеки, ніж на броню.
Мішки, які виконують ту ж функцію, що і подушка безпеки, були поміщені між кожним з ребер Грема.
При ударі ці подушки безпеки поглинають силу і зменшують його поступальний імпульс. Подушки безпеки забезпечують вбудований додатковий рівень захисту серця та інших життєво важливих органів.
Травми ніг, ступень і щиколоток можуть привести до тривалого виснаження, тому що ми так залежимо від них в повсякденних рухах.
Сама гомілка є найменш захищеною кісткою в тілі, її покриває лише тонкий шар шкіри.
У Грема є вбудований захист, який допомагає взагалі уникати таких ситуацій. Сильні, схожі на копита ноги з додатковими суглобами дозволяють йому швидко отпрыгивать в сторону "підпружиненим".
До речі, про Грема. Головний виконавчий директор Tac Джо Калафіоре сказав: "Автомобілі розвивалися набагато швидше, ніж люди, і Грем допомагає нам зрозуміти, чому нам потрібно покращувати кожен аспект нашої дорожньої системи, щоб захистити себе від наших власних помилок".
Нагадаємо, що у мережі показали військових людей-мавп.