Пенсійний фонд України розширив перелік послуг, що надаються українцям в електронному вигляді.
Про це повідомили у пресслужбі ПФУ.
Для того, щоб отримати послуги з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно за допомогою онлайн-сервісів Фонду потрібно виконати кілька кроків. Для початку зайдіть та зареєструйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Це можна зробити за допомогою "Дія.Підпис" або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Після цього ви отримаєте доступ до цього спектру послуг. Ви зможете перевірити відомості про трудову діяльність ("Електронна трудова книжка") чи надану роботодавцем інформацію про заробітну плату та набутий страховий стаж.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Також тут можна переглянути сформовані електронні листки непрацездатності та заповнити "Анкету надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком", а також отримати довідки з перевірочним QR-кодом.
Окрім цього серед послуг є подання Анкети застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб та проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії за віком.
У пенсійному фонді зазначили, що станом на 27 квітня цього року на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України зареєстровано 7,3 млн користувачів.
Також Знай повідомляв, у ПФУ зізналися, скільки держава виділила на квітневі пенсії українцям
Раніше Знай писав, всі схеми для отримання соціальних виплат під час війни: субсидії, "лікарняні", пенсії, компенсації бізнесу і переселенцям