Українець намагався зняти готівку в банкоматі "ПриватБанку". З рахунку списалися 8000 грн, але на руки він їх так і не отримав. Обурений клієнт залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, де регулярно розміщують подібні публікації.
Чоловікові терміново знадобилися готівкові кошти, він знайшов найближчий банкомат і за допомогою онлайн-банкінгу намагався зняти гроші. Операція пройшла, 4000 гривень списалися з рахунку, тільки от банкомат їх не видав. Він намагався ще раз, але нова спроба не увінчалася успіхом. У підсумку в українця пішли два платежі на суму 8000 гривень.
Він звернувся до техпідтримки, співробітники банку оформили заявку і на наступний день повернули 4000 гривень. Але ось повертати повну суму не поспішають і обіцяють, що гроші нарахуються автоматично. З моменту інциденту пройшло 17 днів, але повернення так і немає. Українець вже планує звертатися до суду.
"У такий час забирати гроші у своїх клієнтів це найгірший показник сервісу. Вже 17 днів минуло, вже в чаті мені ніхто не відповідає і повертати гроші не хочуть. Що робити далі, до суду звертатися? Класний звичайно банк", - написав українець.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
У "Приватбанку" відреагували на ситуацію і заявили, що питання про повне повернення коштів передадуть фахівцям, а також проведуть бесіду з працівниками техпідтримки.
Нагадаємо, українцям виплатять 4 мільярди гривень: у Мінсоцполітики розповіли, як отримати допомогу
Як повідомляв Знай.uа, кредитування під час війни: у Нацбанку розповіли, на що звернути увагу
Також портал Знай.uа писав, шахраї виманюють гроші від імені Приватбанку та операторів зв'язку: три найпоширеніші схеми