Українка поскаржилася на "ПриватБанк" через безпідставне списання грошей з її банківської картки.

Про це постраждала українка Ольга Наумова написала на сайті "Мінфіну".

Так, українка розповіла, що 23 квітня з її картки "ПриватБанку"безпідставно було списано кошти в сумі 4683,12 грн. Вона неодноразово зверталася на гарячу лінію банку та навіть написала письмову вимогу про повернення коштів, однак безрезультатно.

Відділення ПриватБанку, фото знай.uа

"Банк визнає свою помилку (в усній формі), затягує час та годує мене брехнею (протягом доби, протягом п'яти днів, а сьогодні вже протягом 120 днів). Ось такий державний банк! Я зробила свої висновки та прийняла рішення відмовитись від послуг АТ КБ "ПРИВАТБАНК", - зазначила вона.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Скарга на "ПриватБанк"

Як зазначили у "ПриватБанку" кошти з рахунку українки не були списані, вони перебували в резерві на картці. Наразі проблему усунуто.

Відповідь банку

"Перепрошуємо за незручності. Інформація про поточний баланс картки і виписка вже відображаються коректно і доступні для перегляну у вашому Приват24. Кошти фактично не були списані, а знаходились в резерві на картці", - зазначили представники "ПриватБанку".

Нагадаємо, "ПриватБанк" почне списувати гроші з карток українців: що відомо

Раніше Знай писав, українець хотів зняти готівку в банкоматі "ПриватБанку", але "влетів" на 8 тисяч гривень - чекає повернення 17 днів: "Годують сніданками"

Також Знай повідомляв, клієнт ПриватБанку залишився за кордоном без грошей: "Заблокували картку"