Крім того, з 1 серпня будуть внесені зміни у процедуру поповнення мобільних рахунків готівкою через платіжні термінали в фірмових магазинах Київстар. Тепер абоненти повинні пройти додатковий етап ідентифікації. Процедура поповнення виглядатиме наступним чином:
-
Введення номера телефону: Перед тим як внести гроші, потрібно ввести свій номер телефону в платіжному терміналі.
-
Отримання дзвінка або повідомлення: На вказаний номер надійде вхідний дзвінок. Якщо дзвінок не надійде, абонент може замовити відправку повідомлення через месенджер.
-
Підтвердження операції: Для підтвердження необхідно ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов виклик, або код з повідомлення. При цьому відповідати на дзвінок не потрібно.
Популярні новини заразПенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
-
Внесення коштів: Після проходження ідентифікації можна вносити суму в платіжний термінал для поповнення рахунку.
Ці зміни спрямовані на підвищення безпеки ідентифікації клієнтів і зниження ризику шахрайства під час фінансових операцій.
Нагадаємо, відключення абонентів від 3G: "Київстар" зробив нове пояснення
Раніше ми писали про те, що мобільний зв'язок і інтернет зникають разом зі світлом: що роблять Київстар, Vodafone та lifecell під час блекаутів
Вам буде цікаво дізнатися знижки на тарифи від "Київстар": як отримати, щоб менше витрачатися на зв'язок