Крім того, з 1 серпня будуть внесені зміни у процедуру поповнення мобільних рахунків готівкою через платіжні термінали в фірмових магазинах Київстар. Тепер абоненти повинні пройти додатковий етап ідентифікації. Процедура поповнення виглядатиме наступним чином:
-
Введення номера телефону: Перед тим як внести гроші, потрібно ввести свій номер телефону в платіжному терміналі.
-
Отримання дзвінка або повідомлення: На вказаний номер надійде вхідний дзвінок. Якщо дзвінок не надійде, абонент може замовити відправку повідомлення через месенджер.
-
Підтвердження операції: Для підтвердження необхідно ввести останні чотири цифри номера, з якого надійшов виклик, або код з повідомлення. При цьому відповідати на дзвінок не потрібно.
Популярні новини заразНавіть тим, хто вчасно платить: українцям почали масово відрізати світло
Гороскоп на тиждень 30 червня-5 липня для всіх знаків Зодіаку: напад на Раків, таємниці Овнів та байдужість Риб
Українцям приготували нову виплату у 4 тис. гривень, але не всім: хто потрапить у списки "обраних"
Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці
-
Внесення коштів: Після проходження ідентифікації можна вносити суму в платіжний термінал для поповнення рахунку.
Ці зміни спрямовані на підвищення безпеки ідентифікації клієнтів і зниження ризику шахрайства під час фінансових операцій.
Нагадаємо, відключення абонентів від 3G: "Київстар" зробив нове пояснення
Раніше ми писали про те, що мобільний зв'язок і інтернет зникають разом зі світлом: що роблять Київстар, Vodafone та lifecell під час блекаутів
Вам буде цікаво дізнатися знижки на тарифи від "Київстар": як отримати, щоб менше витрачатися на зв'язок