Якщо українці мають підозри щодо завищених тарифів на житлово-комунальні послуги, вони можуть оскаржити нарахування. Як це зробити, розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби у Чернігівській області.

Побутові споживачі мають законне право оскаржити підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги. Якщо людина підозрює, що переплачує за певні послуги, їй слід звертатися до фахівців Держпродспоживслужби.

Комунальні послуги. Фото: скрін youtube

"Підвищення цін наразі заборонено на житлово-комунальні послуги. Що у нас належить до сфери житлово-комунального господарства: центральне водопостачання та водовідведення, постачання гарячої води й опалення та послуги з управління побутовими відходами", - кажуть у Держпродспоживслужбі.

Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Пенсії за новими правилами: кожен українець отримає виплати

Пенсіонерам доплатять 1000 гривень щомісяця

Виплати на дітей надійдуть за новими правилами

"Території не повернемо": українців закликали готуватися до другої війни

Показати ще

Як поскаржитися на завищені тарифи?

Споживач може надіслати поштою письмову скаргу на адресу Головного управління або скористатися електронним кабінетом та швидко подати заявку в онлайн-режимі. У Держпродспоживслужбі після отримання скарги перевірять постачальника послуг та у разі виявлення порушень притягнуть до відповідальності.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, борги за комуналку та безгрошів'я: як споживачам пропонують вирішити проблему.

Також наш портал інформував, комунальники знайшли управу на хитрунів, які не платять роками: позбавляють найважливішого.

Крім того, ми писали, українцям приготували подорожчання ще двох тарифів: за що доведеться платити більше.