Якщо українці мають підозри щодо завищених тарифів на житлово-комунальні послуги, вони можуть оскаржити нарахування. Як це зробити, розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби у Чернігівській області.

Побутові споживачі мають законне право оскаржити підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги. Якщо людина підозрює, що переплачує за певні послуги, їй слід звертатися до фахівців Держпродспоживслужби.

Комунальні послуги. Фото: скрін youtube

"Підвищення цін наразі заборонено на житлово-комунальні послуги. Що у нас належить до сфери житлово-комунального господарства: центральне водопостачання та водовідведення, постачання гарячої води й опалення та послуги з управління побутовими відходами", - кажуть у Держпродспоживслужбі.

Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

У ДТЕК зробили заяву щодо блекауту в Україні: до чого готуватися

Коли закінчаться вимкнення і графіки: готуйтесь до свят у темряві

Покарання за банківські картки: українців востаннє попередили

Пенсії зростуть? Ось які доплати отримають українці 60+ вже з січня 2026

Показати ще

Як поскаржитися на завищені тарифи?

Споживач може надіслати поштою письмову скаргу на адресу Головного управління або скористатися електронним кабінетом та швидко подати заявку в онлайн-режимі. У Держпродспоживслужбі після отримання скарги перевірять постачальника послуг та у разі виявлення порушень притягнуть до відповідальності.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, борги за комуналку та безгрошів'я: як споживачам пропонують вирішити проблему.

Також наш портал інформував, комунальники знайшли управу на хитрунів, які не платять роками: позбавляють найважливішого.

Крім того, ми писали, українцям приготували подорожчання ще двох тарифів: за що доведеться платити більше.