Якщо українці мають підозри щодо завищених тарифів на житлово-комунальні послуги, вони можуть оскаржити нарахування. Як це зробити, розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби у Чернігівській області.
Побутові споживачі мають законне право оскаржити підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги. Якщо людина підозрює, що переплачує за певні послуги, їй слід звертатися до фахівців Держпродспоживслужби.
"Підвищення цін наразі заборонено на житлово-комунальні послуги. Що у нас належить до сфери житлово-комунального господарства: центральне водопостачання та водовідведення, постачання гарячої води й опалення та послуги з управління побутовими відходами", - кажуть у Держпродспоживслужбі.
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Як поскаржитися на завищені тарифи?
Споживач може надіслати поштою письмову скаргу на адресу Головного управління або скористатися електронним кабінетом та швидко подати заявку в онлайн-режимі. У Держпродспоживслужбі після отримання скарги перевірять постачальника послуг та у разі виявлення порушень притягнуть до відповідальності.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, борги за комуналку та безгрошів'я: як споживачам пропонують вирішити проблему.
Також наш портал інформував, комунальники знайшли управу на хитрунів, які не платять роками: позбавляють найважливішого.
Крім того, ми писали, українцям приготували подорожчання ще двох тарифів: за що доведеться платити більше.