Державний "ПриватБанк" блокує рахунки клієнтів, які перебувають за кордоном з дітьми через війну, без попередження та пояснень. Це викликало обурення серед громадян, які вважають такі дії цинічними.

Одна з жінок, яка є клієнткою банку і виїхала за кордон з дітьми, розповіла, що її рахунки були заблоковані без будь-якого повідомлення. Вона не змогла увійти до мобільного застосунку "Приват24" і звернулася до онлайн-чату банку, де дізналася, що з нею розірвані стосунки, а також що всі її кошти заблоковані.

Жінці запропонували тільки можливість отримати гроші в відділенні банку, що стало проблемою, оскільки вона не могла приїхати в Україну. Клієнтка висловила своє обурення, зазначивши, що дії банку є несправедливими та можуть розглядатися як шахрайство.

Вона поставила під сумнів правомірність блокування рахунків біженців, які втекли від війни. ПриватБанк у відповідь на скаргу заявив, що дотримується законодавства та нормативних актів Національного банку України.

Популярні новини зараз

Київ під вогнем: масована атака росії залишила руїни, десятки поранених та паралізувала столицю

Пенсіонери можуть отримати тисячу гривень на ліки: кому та на яких умовах виплатять допомогу

Пенсіонерів ощасливлять допомогою: заплатять по 4000 гривень

Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+"

Показати ще

Картка. Фото: Приватбанк
Картка. Фото: Приватбанк

Вони пояснили, що заблоковані рахунки – частина їхніх заходів для запобігання фінансовим злочинам, і пропонують можливість перевести залишки коштів на рахунок в іншому банку.

Клієнтам необхідно звернутися до відділення банку, щоб оформити переведення коштів, надавши певні документи, що підтверджують їх особу та повноваження.

Нагадаємо, ліміт оплати – функція "пустушка": у ПриватБанку пояснили, як ефективно захистити кошти на карті

Раніше ми писали про те, що "Вирішили заробити на клієнтах": ПриватБанк приголомшив грабіжницькою комісією

Вам буде цікаво дізнатися "ПриватБанк" заробляє на новому сервісі: стягує комісії через "Конверт"