Клієнти YASNO скаржаться на завищені рахунки за спожиту електроенергію. Про це свідчать коментарі на офіційній сторінці компанії у соціальній мережі facebook.
Так, українка звернулася до фахівців YASNO із претензією, що їй завищили рахунок у 15 разів. За її словами, за липень, коли більшу частину дня не було світла, вона використала від сили 40 кВт, а їй нарахували 600 кВт.
"Навіщо нарахували понад 600 кіловат за липень, коли півмісяця не було світла. Нехай прийдуть ваші працівники та знімуть актуальні свідчення, у мене максимум 40 кіловат має бути. Нелюди", - поскаржилася українка.
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Ще в однієї клієнтки постала проблема трохи іншого характеру. Вона виявила, що в особистому кабінеті нарахування виставлено за тарифом 4,32 гривні за кВт, при тому, що вона має двозонний лічильник. "Нічний" тариф чомусь був не врахований.
"Я сьогодні відкрила в особистому кабінеті детальне нарахування та мало не впала від несподіванки", - скаржиться жінка.
Фахівці YASNO пообіцяли розібратися в ситуації та надати відповідь.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям виставляють завищені рахунки за газ, світло та воду: що робити, щоб не платити зайве.
Також наш портал інформував, пенсіонера змусили заплатити за "вигаданий" рахунок: на думку ДПЕК, 51 904 кВт/год на місяць – це цілком реально.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, влітку з'явиться додаткова платіжка: за яку комунальну послугу братимуть додаткові гроші.