При використанні банкоматів ПриватБанку існує ризик залишитись без грошей. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.

Клієнт ПриватБанку заявив, що через банкомат намагався поповнити свою картку і вже вніс кошти, але пристрій перезавантажився. Після цього банкомат повернув картку, а гроші не зарахував.

Українці біля банкомату. Фото: скрін youtube

"При поповненні поточної картки готівкою банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку та не зарахував гроші", - поділився українець.

Клієнта не так засмутила ситуація з банкоматом, як реакція співробітників ПриватБанку. Після кількох звернень у підтримку йому заявили, що жодних збоїв у роботі пристрою зафіксовано не було. Куди поділися гроші, а головне, як їх повернути, йому не повідомили.

Популярні новини зараз

Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців

ТЦК вимагає сувору звітність: чекають дані на людей та машини

Продається на ринках та магазинах: в Україні з'явився на прилавках смертельно небезпечний продукт

ТЦК висунули нову вимогу: стосується водіїв – відмова не приймається

Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Звернення 4 рази на чат ПриватБанку та скарга засобами приват24 ефекту не дали, відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро і незрозуміло куди зникли гроші", - обурився клієнт.

Представники "Привату" відреагували на публічну скаргу та заявили, що передали інформацію до відповідного відділу і в ситуації вже розбираються профільні фахівці.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на "Універсальні" картки: клієнти б'ють на сполох.

Також наш портал інформував, проблеми з оплатою комуналки через ПриватБанк: клієнти скаржаться на зникнення платежів.

Крім того, ми писали, гроші просто "випарувалися": ПриватБанк дозволив шахраям списати чверть мільйона грн із рахунку клієнта.