Українець поділився своїм досвідом з державним "Ощадбанком", описавши, як проста процедура закриття банківського рахунку перетворилася на справжнє випробування через бюрократію банку.

Все почалося з зарплатної картки, яку клієнт більше не використовував, але "Ощадбанк" продовжував знімати 25 гривень за повідомлення, що призвело до виникнення боргу.

Ощадбанк / фото: відкриті джерела

Вирішивши закрити рахунок, українець спробував зробити це онлайн, але банк не підтримує цю функцію, тож довелося йти до відділення.

У відділенні касирка спершу направила його до іншого відділення, де картка була відкрита, хоча в контакт-центрі запевнили, що можна звертатися в будь-яке відділення.

Популярні новини зараз

До 9,99 грн за куб: кому доведеться більше платити за газ

Прогноз погоди на кінець вересня: коли в Україну прийдуть перші заморозки

Запас продуктів на кілька місяців: що купити в умовах війни

Охоронці "Укрзалізниці" влаштували п'яно-криваву бійку: пасажири в шоці від побаченого

Показати ще

Клієнт провів необхідний платіж для покриття боргу, але його кошти залишилися заблокованими, і рахунок не закрили відразу, порадивши прийти наступного дня.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Після довгих розмов клієнту повідомили, що картка закрита, однак уточнивши це в онлайн-чаті, українець дізнався, що картку лише заблокували, а рахунок все ще не закритий.

З'ясувалося, що для повного закриття рахунку доведеться знову заплатити 25 гривень за обслуговування неактивного рахунку і знову звертатися до банку.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

Наприкінці українець зазначив, що "Ощадбанк" не тільки не завершив процедуру закриття рахунку, але й не надав договору про його закриття.

Він висловив своє невдоволення сервісом банку, який, на його думку, перетворив просту дебетову зарплатну картку на кредитну через безглузді тарифи.

Нагадаємо, банківські установи припинять роботу: зняти кошти можна буде тільки в банкоматах

Раніше ми писали про те, що ПриватБанку запускає нову функцію для своїх клієнтів

Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк терміново звернувся до власників карток: біжіть і перевіряйте вже