Реформа в "Укрзалізниці" загрожує стати справжнім проривом, на думку Леоніда Козаченка, президента Української аграрної конфедерації. Він запевняє, що позбавлення УЗ монопольного статусу призведе до справжньої конкуренції на ринку та дозволить знизити тарифи на вантажні перевезення.
Козаченко вважає, що це допоможе знизити ціни на вантажоперевезення як мінімум на 30%, а в деяких випадках навіть на 50%.
Як це працює? У більшості країн ЄС є державна монополія лише на магістральні залізниці, а ось інше – приватні компанії. Козаченко впевнений, що такий підхід міг би значно зменшити тарифи в Україні. Він пропонує зробити все приватним, крім найголовнішої залізниці.
Євросоюз давно підштовхує Україну до залізничної реформи, але процес застрягає. У ЄС, наприклад, 308 компаній мають ліцензії на перевезення залізницями, і жодна з них не є державною. В Україні ж державна монополія, як і раніше, панує без конкуренції.
Гороскоп на сьогодні 19 листопада: статус Водоліїв, стабільність Терезів та продуктивність Близнюків
Пенсія зросте у кілька разів: трьом категоріям пенсіонерів підвищать виплати
Уроки по 30 хвилин та короткі перерви: школи переходять на новий графік навчання
Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
В Україні реформи просуваються повільно, незважаючи на докладені зусилля, щоб дозволити приватним компаніям працювати з вагонами. Тепер Козаченко каже, що настав час зробити приватними та локомотиви. Якщо все піде за планом, то конкуренція на залізничному ринку стане реальністю.
Нагадаємо, в "Укрзалізниці" заявили про серйозну кризу квитків.
Раніше ми писали про те, що проїзд у транспорті може подорожчати до 25 гривень: КМДА пояснює чому.
Крім того, Знай.ua повідомляв, в Україні може не стати громадського транспорту: експерт назвав єдину надію.