На Житомирщині комунальне підприємство встановило завищені тарифи на холодну воду та каналізацію. Про це свідчать результати перевірки, проведеної Держпродспоживслужбою.
Фахівці Держпродспоживслужби на запит споживачів провели позапланову перевірку одного з комунальних підприємств, що надає послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
Було встановлено, що підприємство встановило тарифи для населення із порушенням чинного законодавства.
"Під час проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) встановлено, що діючі тарифи на комунальні послуги не відповідають вимогам діючого Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення", - йдеться у повідомленні.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Підприємство зобов'язали усунути порушення та привести у відповідність розрахунок тарифів на комунальні послуги.
Українцям нагадали, що у разі завищення тарифів комунальниками вони можуть ініціювати перевірку, надіславши відповідну заяву з адресою та найменуванням підприємства, а також доказами порушення (квитанції, платіжки).
"Сформоване звернення споживача у випадку порушення його прав необхідно подавати до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання", - поінформували громадян.
Раніше портал Знай повідомляв, помилилися при оплаті комуналки: як повернути гроші.
Також наш портал інформував, про "комуналку" забудете до весни: українцям допоможуть у опалювальний період – дадуть гроші та паливо.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, з квитанціями повна несподіванка: українцям розповіли про комуналку, ви робили неправильно.