Пенсіонери, які отримують виплати через Ощадбанк, скаржаться на привласнення своїх коштів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що намагалася зняти з пенсійної картки суму у розмірі 2000 гривень через банкомат "Ощадбанку", проте пристрій готівки не видав, але списав суму з рахунку.

Банкомат "Ощадбанку", скріншот: YouTube

Пенсіонерка відразу ж звернулася до "Ощадбанку" і написала заяву на повернення коштів, проте через кілька місяців своїх грошей вона так і не побачила.

"Як пенсіонер, я залежу від цих грошей для свого лікування та харчування. Вже минуло 4 місяці, і справа досі не вирішена", - додала вона.

Популярні новини зараз

Чоловікам віддаватимуть дітей після розлучення: з'явився революційний законопроект

Плюс 570 грн до основної виплати: пенсіонери отримають надбавку у листопаді

Школярів переведуть на новий формат: навчатися класами більше не будуть

Чоловіків знову кличуть до ТЦК: треба заново пройти процедури

Показати ще

Жінка заявила, що має намір звертатися до Національного банку та інших уповноважених органів, щоб повернути гроші, які, як вона стверджує, привласнив собі банк.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Це абсолютно неприпустимо, що гроші пенсіонерів привласнюються банком і не повертаються протягом такого тривалого періоду. Сподіваюся на ваше швидке втручання та вирішення цього питання", - обурилася пенсіонерка.

З боку "Ощадбанку" офіційної відповіді на скаргу не надійшло.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк спростив умови кредитування: кому видадуть гроші на пільгових умовах.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" списує комісію за непідключені послуги: клієнти втрачають гроші щомісяця.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, 20 тисяч гривень просто випарувалися в повітрі: "Ощадбанк" потрапив у скандал із "поїданням" грошей і мовчить.