Українець втратив значну суму після того, як скористався платіжним терміналом ПриватБанку. Деталями інциденту клієнт державного банку поділився у своєму відкликанні на порталі "Мінфін".
При спробі поповнити рахунок клієнт вніс до купюроприймача терміналу значну суму – 200 купюр номіналом 200 гривень. Усього мало зарахуватися 40 тисяч гривень, але в роботі пристрою стався несподіваний збій.
Українець заявив, що подав до банку заявки на повернення коштів і після місяця очікувань на нього чекав "сюрприз". Державний банк повернув не 40, а лише 30 тисяч гривень. При цьому клієнту повідомили, що решту коштів не було виявлено.
"Після заявок та очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено, що "залишків коштів не виявлено". Це банальні злодії, логи та відео не надають, звертатимемося до поліції", - обурився українець.
Роботу ТЦК повністю змінять: що планується
Школи змінюють правила: що чекає на учнів та батьків з 1 вересня 2025 року
Ухилянтам не сховати вдома – як планують вручити повістку
ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам
Після заяви клієнта про намір звертатися до правоохоронних органів співробітники ПриватБанку пообіцяли додатково перевірити інформацію та зв'язатися після уточнення всіх обставин.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що забули картку в банкоматі: ПриватБанк пояснив, як відновити доступ до коштів без штрафів і додаткових витрат.
Також наш портал інформував, втратили телефонний номер – залишитеся без грошей: ПриватБанк зробив українцям попередження.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям загрожує блокування карт: стосується кожного другого – ПриватБанк зробив попередження.