Українець втратив значну суму після того, як скористався платіжним терміналом ПриватБанку. Деталями інциденту клієнт державного банку поділився у своєму відкликанні на порталі "Мінфін".

При спробі поповнити рахунок клієнт вніс до купюроприймача терміналу значну суму – 200 купюр номіналом 200 гривень. Усього мало зарахуватися 40 тисяч гривень, але в роботі пристрою стався несподіваний збій.

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Українець заявив, що подав до банку заявки на повернення коштів і після місяця очікувань на нього чекав "сюрприз". Державний банк повернув не 40, а лише 30 тисяч гривень. При цьому клієнту повідомили, що решту коштів не було виявлено.

"Після заявок та очікувань понад 30 днів було повернуто 30 тис грн, а потім повідомлено, що "залишків коштів не виявлено". Це банальні злодії, логи та відео не надають, звертатимемося до поліції", - обурився українець.

Популярні новини зараз

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Платіжні термінали. Фото: скрін youtube

Після заяви клієнта про намір звертатися до правоохоронних органів співробітники ПриватБанку пообіцяли додатково перевірити інформацію та зв'язатися після уточнення всіх обставин.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що забули картку в банкоматі: ПриватБанк пояснив, як відновити доступ до коштів без штрафів і додаткових витрат.

Також наш портал інформував, втратили телефонний номер – залишитеся без грошей: ПриватБанк зробив українцям попередження.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українцям загрожує блокування карт: стосується кожного другого – ПриватБанк зробив попередження.