Клієнти "Ощадбанку" зіштовхнулися з неприємним сюрпризом – банк почав стягувати комісію навіть у тих випадках, коли на картці немає жодної копійки. Незадоволені користувачі масово скаржаться на несподівані повідомлення про борг, який вони навіть не розуміють, звідки взявся.
Один із клієнтів поділився своїм досвідом на порталі "Мінфін". За його словами, він не користувався карткою протягом місяця, а баланс рахунку був нульовим. Однак несподівано отримав повідомлення від банку про списання комісії у розмірі 100 грн через те, що рахунок вважається неактивним.
"Кошти на картці відсутні, користування не було, а банк все одно вимагає оплатити комісію за відсутність грошей. Це що, нова схема заробітку?" – обурюється клієнт.
У відповідь на подібні скарги банк заявляє, що це звичайна практика, яка передбачена тарифами. Рахунок вважається неактивним, якщо на ньому протягом певного часу немає руху коштів – тобто не відбувається зарахування або списання (окрім списання комісій).
Військові квитки старого зразка: що буде, якщо не замінити
Картки перестануть працювати: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів
Водіїв чекають радикальні зміни: суворі перевірки лише початок, всіх "прогонять" через "Оберіг"
Вимоги до стажу зменшили вдвічі: хто вийде на пенсію раніше
Щоб не платити комісію за "мертві" рахунки, банк рекомендує:
-
Розраховуватися карткою хоча б раз на шість місяців – навіть мінімальна транзакція зробить рахунок активним.
-
Відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7 – це також допоможе уникнути зайвих комісій.
-
Закрити банківський рахунок – але зробити це онлайн неможливо, доведеться особисто йти у відділення.
Формально банк діє відповідно до власних правил, які клієнти приймають при відкритті рахунку. Проте у багатьох людей виникають питання до самої логіки такої комісії: як можна стягувати гроші, яких немає?
"Фактично це створення штучного боргу перед банком. Якщо людина про це не знає і не закриє рахунок, сума боргу може рости", – пояснюють юристи.
Нагадаємо, ліміт на карткові перекази: обмеження скасували, але "фінансові кайданки" не зняли
Раніше ми розповідали, що на балансі "нуль", а банк розводить руками: у клієнтів Monobank гроші зникають у невідомому напрямку
Також, ПриватБанк змінив тарифікацію популярної послуги: що потрібно знати клієнтам