Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Якби в повідомленні банкінгу Приват24 стояла сума погашення, яка повинна була бути погашена - я б її і погасила! Дуже Для мене неприємна ситуація. І ще: при обміні карти голд не вважали за потрібне надати контакти і закріпити карту за особистим менеджером. Обслуговування стало гнітючим", - заявляє жінка.
І до жінок дісталися: в ЗСУ терміново звернулися до українок
Мобілізованих масово знімають з військового обліку: у "Резерв+" з'явились загадкові статуси
Гороскоп на сьогодні, 1 червня: кому початок місяця принесе радість, а кому – несподівані виклики
Три місяці по 3600 гривень: пенсіонерам виплатять допомогу
Нагадаємо, українка знімала 1000 гривень в банкоматі, а отримала тільки 500: "Підбігає охоронець і каже..."
Як повідомляв "Знай.ua", шахраї придумали нову схему, пов'язану з "ПриватБанком": дзвінки з ранку і доступ до грошей
Знай.ua писав, термінал ПриватБанку забрав 100 доларів українця, але гроші пішли "на повітря": змусили чекати 14 днів