Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
"Якби в повідомленні банкінгу Приват24 стояла сума погашення, яка повинна була бути погашена - я б її і погасила! Дуже Для мене неприємна ситуація. І ще: при обміні карти голд не вважали за потрібне надати контакти і закріпити карту за особистим менеджером. Обслуговування стало гнітючим", - заявляє жінка.
Осінніх канікул не буде: школярам доведеться навчатися без перерви на відпочинок
Залишаться без пенсії: кому можуть зупинити виплати з 1 січня
Готуйте грілки та теплий одяг: в Міненерго зробили заяву про початок опалювального сезону
Правило трьох місяців: чи зникне розшук ТЦК автоматично за строком давності
Нагадаємо, українка знімала 1000 гривень в банкоматі, а отримала тільки 500: "Підбігає охоронець і каже..."
Як повідомляв "Знай.ua", шахраї придумали нову схему, пов'язану з "ПриватБанком": дзвінки з ранку і доступ до грошей
Знай.ua писав, термінал ПриватБанку забрав 100 доларів українця, але гроші пішли "на повітря": змусили чекати 14 днів